Står eller sitter du når du tørker deg? :P

Etter å ha blitt lettere sjokkert over noe jeg fant på en humorside på nettet, må jeg bare spørre dere her inne! :joyful: Står eller sitter du og tørker etter å ha vært på do? Hva gjør du: tørker foran "mellom beina" eller bak "under rumpa". Og til sist: bretter eller krøller du dopapiret? :D

Dette gjelder til vanlig, ikke som gravid ;) Personlig sitter jeg, tørker foran, med brettet papir :P (visste ikke at det "gikk an" å tørke stående engang)

Altså, jeg letter litt på rumpa, men står ikke :P og så tørker jeg meg bakfra med krøllet papir!

Haha! Du får prisen for dagens tråd :P

Hehe, nå måtte jeg dra på smilebåndet. :p

Jeg sitter, tørker forfra og bakover, med brettet papir :)

Gjør det samme som deg :)

Kommer an på 1 eller 2, om jeg tørker foran (krøller) eller bak (bretter), men sitter alltid. Hvorfor stå unødvendig? :p

Jeg sitter og tørker meg, tissen tørkes forfra, rumpa tørkes bakfra:) og papiret MÅ være brettet pent:p ( det var det første jeg lærte eldste her når hun begynte å tørke seg selv, papiret må brettes pent!)

Det varierer om jeg står eller sitter :P men bretter alltid papiret, tørker forfra og bakover.

Jeg har aldri skjønt hvorfor så mange barn reiser seg å tar papir og tørker seg stående. Tenkte hvorfor de ikke har lært hjenme å ta papir mens de sitter, det drypper jo tiss. Når jeg leste hi tenkte jeg kanskje voksne gjør det også? Isåfall æsj o.O

Her sitter jeg. Tørker foran når jeg har tisset og bak når jeg har bæsjet. Bretter papiret.

Jeg sitter og tørker meg, tissen tørkes forfra, rumpa tørkes bakfra:) og papiret MÅ være brettet pent:p ( det var det første jeg lærte eldste her når hun begynte å tørke seg selv, papiret må brettes pent!)
Samme gjør jeg med ungene mine og på jobb. Man har jo ingen "følelse" gjennom en krøllete klump med papir...

Vet du, jeg står faktisk hehe. Bretter papiret, men jeg husker jeg krøllet det da jeg var lita.. Og tørker bakover, vil ikke ha uvi

Hahahhaha, genial tråd:D

Jeg sitter å tørker bakover, krøller ikke papiret,men bretter det fint sammen:p

Jeg sitter. Tørker alltid med hånda på baksiden. Da tørker jeg nr 1 og bakover til nr 2. Bretter papiret.

Løfter muligens litt på ene skinka, men ikke mye.

Sitter, tørker foran og innimellom bak og med krøllet papir :p

Hahaha, for en tråd, og jeg må si jeg er overrasket over alle de ulike svarene. Trodde "alle" gjorde som meg jeg :laughing001 Tørker forfra med nr 1, da krøller jeg ofte papiret bare for enkelthetens skyld. Tørker bakfra ved nr 2 og da bretter jeg papiret. Ikke for så mye annet enn at min mor har lært meg at da sparer man papir :-) kan ikke forstå at noen står?? hvordan er det praktisk?

Dagens spm :-)

Sitter og bretter papiret :-)

Når jeg mindre så sto jeg alltid når jeg skulle tørke, pga hvis jeg tok begge hendene av doringen så datt jeg oppi :P men fikk teken på det etterhvert da ;)

Back
Topp