Står du på slalom? Eller langrenn?

Jeg er ikke laget for fart og spenning så alpint blir i overkant for meg. Langrenn derimot er gøy bare jeg holder meg borte fra de verste nedoverbakkene :p

Jeg drev aktivt med bortover og nedoverski fra jeg var bitteliten til jeg ble ca 15. Og snowboard. Etter den tid har tidsklemma stoppet meg, men nå er ungene så store at de bør prøve en tur i bakken snart. De går på skikarusell hver mandag.

Jeg har stått på twintip i 17 år, og har også 5 år med snowboard bak meg. Langrennskia får også kjørt seg opptil flere ganger hvert år (de siste årene har de blitt brukt mest når vi skal trene bikkja, en husky). Samboer står også på twintip og langrenn.

Mini er bare fem måneder, men vi har et ønske om å introdusere henne for slalom så fort hun kan stå på beina.

Jeg er av typen som har gått på både langrenn, slalom, snowboard, snowblades og jeg vet ikke hva. Det har vært stille nå et par år, men sparer nå til randonnee og skal ha meg nye langrennski. Mini har pulk, men vi har altfor liten tid siden en av oss alltid jobber :arghh:

Back
Topp