"Står" !☺

jenta86

Gift med forumet
I dag tidlig kom lille poden krypene mot meg(eller han drar seg framover) mens jeg lå oppi sofaen. Så bare 2 små hender tok tak i sofakanten og plutselig sto han ved sidenav meg! trodde det var bare et tilfelle,men når jeg hentet han ut av rommet etter dupp 1,så sto han i sengen å ventet på meg! Her går det unna må jeg si...
 
Så flink! Min er ikke i nærheten en gang :)

Joda,han er jo det.. men synes det går litt fort hopper vell over krabbestadiet og begynner vell å gå om ikke så lenge
 
Wow! Her kan lille bare dra seg såvidt rundt i sirkel :) Og snu seg rundt da. Men stå er vi langt unna :)
 
Wow! Her kan lille bare dra seg såvidt rundt i sirkel :) Og snu seg rundt da. Men stå er vi langt unna :)
Han har vært tidlig ut med det meste..har ålt seg fremover siden mars så er egentlig ikke sååå overrasket,men allikevell..
 
Lille her Aker seg ikke framover en gang ;-P han kan snurre rundt i ring på magen, men ikke komme seg framover enda...
 
Så flink :) er så kjekt å se alt de lærer seg! Merker jeg går med høyere puls om dagen, nå når han kryper rundt å skal reise seg over alt. Kan bli en del knall og fall. :p
 
Så flink :) er så kjekt å se alt de lærer seg! Merker jeg går med høyere puls om dagen, nå når han kryper rundt å skal reise seg over alt. Kan bli en del knall og fall. :p
Har blitt en del knall og fall her allerede... så må følge med hele tiden...så lenge han holder seg på omerådet der det er teppe,så går det greit... ser han har nesten lært seg å ta for seg når han faller,men ikke enkelt når han faller rett bakover...da er det godt at det er et nykt teppe eller pledd/pute bak han
Men ja..høyere puls! Det har jeg også
 
Back
Topp