Srkravlings 17 juli

tonky

Forelsket i forumet
Godmorgen alle sammen,eller me som e igjen[:D][:D]

Ska sei der skjer ting og tang,lure på kem som e de heldige i dag....hmmmm
Mi e heilt spinnville inni magen i dag,så håpe at hu bare holde på å gjør seg klar for ferden ut.Det hadde vore någe......og så ligge hu å hikke
Uansett ha en fin dag,ska gå å sova litt te trur eg....Måtte bare opp å spisa litt...Lykke te alle sammen som e på vei te å føda eller kjenne någe e på gang....Maybe its our lucky day

God morgen ja.

Har sovet i 1,5 time i natt. Kian har så mye luft i magen sin.
Sukk, det er så slitsomt å se at han har vondt.
Han presser og presser til han er lilla i ansiktet, men ikke mye som kommer ut..
Må ta meg en tur på helsestasjonen i dag.
Veie han og spørre om litt råd.
Så har jeg fått brystbetennelse[&:] rødflammete i huden og en diger klump..
Får ikke ut mer melk[&o] Hver gang jeg hadde pumpet ut en del så fikk han bæsje vettu..men nå.. ingen bæsj.
Skikkelig balle[:@]

Mornings girls....
Min lille tass er også aktiv som bare det... Så det er nok lenge til den kommer[8|][8|]

Uff Monicus dette hørtes ikke bra ut for dere. Håper de på helsestasjonen kan hjelpe, de bruker være veldig flinke sånne steder og man får gode råd, når man virkelig trenger det.
Gi lyd på hvordan det går for dere i  dag da. Uff brystbetennelse er noe herk.. [&:][&:][:(]

Ha en super dag snupper.

Og lykke til dere alle som skal føde eller føder nå..[;)]

Lucky2 :are you still going strong???Heier på deg vet du... [:D]

Morgen morgen!

Atter en dag, og ingen rier. Trampolineturen i går hjalp ingenting [&:] Vel, det var jo ikke den helt store hoppingen på meg da, bare gynget litt. Lillegull  har vært rolig i magen de to siste døgnene da, blir nesten litt bekymret også [8|] Men kjenner enkelte dult, så alt er nok i orden.
Får besøk av ei venninne i dag, så det blir nok koselig [:)] Gidder liksom ikke reise noensteder selv for tiden. Redd vannet skal gå eller noe. Hehe, ser ikke ut som jeg trenger å bekymre meg for det... magen er visst her for å bli.

Håper du får hjelp på HS Monicus, det der hørtes ikke noe godt ut for noen av dere.

Alle dere andre, lykke til med å få ut bebis i dag [;)] KAN jo hende noen av oss er heldige??

Her var det ikke mye liv, ingen som har meldt seg til opprop. Nå må jeg ut og vaske trappeoppgangen, og så skal jeg til legen. Titter innom innimellom for å se om det er noen som melder seg. Ha en fin dag.

Hmmm virkelig mistenkelig  stille i dag......Håpe ikkje at heile juli klubben plutselig forsvinne,må jo ha någen å jabba med te siste slutt[8|]

Jeg driver og rydder i klesskapet mitt,men jeg måtte ha ei pause [;)]

Monicus: det der hørtes ikke noe gøy ut- håper dere får hjelp! Jeg masserer lett med sirkelbevegelser på magen til Erik når han jobber som hardest her- kanskje det kan hjeloe Kian også?

Tonky: Erik var vilter i min mage natta før han ble født- kanskje det er ett godt tegn??

Jeg har vel strengt tatt ikke noe her å gjøre lenger,men jeg klarer ikke å holde meg unna... [8|]
Ønsker dere alle en strålende dag og snarlig fødsel for de som fortsatt har baby i magen [:D]

Hei.

Her er det også litt roligere i magen, men legen sa at det var normalt nå mot slutten. Jeg har kjent litt murring / nedpress både i går og i dag, men kjenner ingenting i ryggen. Dagene her går med til husarbeid og mye avslapping. Rart å tenke på at snart er termindatoen her. Syns de siste ukene har gått fort jeg. Skal bli godt å ha på seg strømper og sko uten å streve, hehe. I natt var jeg mye oppe på do.

Ha en fin dag!

ORIGINAL: tonky

Hmmm virkelig mistenkelig  stille i dag......Håpe ikkje at heile juli klubben plutselig forsvinne,må jo ha någen å jabba med te siste slutt[8|]

Jeg er jo her og kommer til å være her en stund ser det ut som....[;)][;)] Så me kan jabba sammen   [:)][:)]

ORIGINAL: schnuppa

Mornings girls....
Min lille tass er også aktiv som bare det... Så det er nok lenge til den kommer[8|][8|]

Uff Monicus dette hørtes ikke bra ut for dere. Håper de på helsestasjonen kan hjelpe, de bruker være veldig flinke sånne steder og man får gode råd, når man virkelig trenger det.
Gi lyd på hvordan det går for dere i  dag da. Uff brystbetennelse er noe herk.. [&:][&:][:(]

Ha en super dag snupper.

Godmorgen ja - eller god ettermiddag er det vel kanskje snart??

Så kult at du heier på meg, Schnuppa, kanskje det hjelper?? Skjer ikke stort med den kroppen min, altså!! Bortsett fra at jeg sliter den ut om dagen ved å prøve å gjøre alt mulig da; hagearbeid, husvask, vindusvask, gå lange turer osv osv..... Er jo helt gåen i ryggen, så i dag skal jeg baaare slappe av (om jeg klarer [8|])

Og jeg håper virkelig ikke det at barnet roer seg i magen på slutten er et godt tegn på fødsel, for min lille snuppetulle har holdt meg våken i hele natt!! Skjønner ikke hvordan EN BABY kan få kroppen til å hoppe rundt i senga sånn....[&:]. Så jeg føler meg rimelig mørbanket innvendig nå [;)] 
Kom ut lille venn - follow the light [:D]

Nei, tror jeg kan forberede meg på å gå endel over denne gange her, bare en følelse jeg har!
Du da frøken, foreløpig ingenting? Begynner jo å nærme seg termindatoen for deg også [:)] 

ORIGINAL: Monicus

God morgen ja.

Har sovet i 1,5 time i natt. Kian har så mye luft i magen sin.
Sukk, det er så slitsomt å se at han har vondt.
Han presser og presser til han er lilla i ansiktet, men ikke mye som kommer ut..
Må ta meg en tur på helsestasjonen i dag.
Veie han og spørre om litt råd.
Så har jeg fått brystbetennelse[&:] rødflammete i huden og en diger klump..
Får ikke ut mer melk[&o] Hver gang jeg hadde pumpet ut en del så fikk han bæsje vettu..men nå.. ingen bæsj.
Skikkelig balle[:@]

Huff Monicus, husker den brystbetennelsen fra forrige gang, den er noe herk! Vondt som et helv....[:@].
Men, jeg satt oppe i natt og leste på disse barselsidene her inne (snuppeduppa i magen holdt meg våken [8|]), og der stod det endel om de som slet med babyer med magetrøbbel fordi de ga flaske! Et tips der var å blande ut litt maltekstrakt i en flaske, det ble foreslått ca en teskje om dagen. Dette er visst noe som skal lette fordøyelsen av morsmelkserstatningen! Det ble også sagt at apotekets erstatning kunne være lettere for magen enn de man får kjøpt i butikkene! (Var vel NAN som skulle være best, mener jeg å huske?? [8|])

Men, dette har du kanskje fått vite på helsestasjonen allerede?? Håper det går seg til - er hverken godt for babyen eller mammaen å ikke få god nattessøvn!!!
Lykke til [:)]

Hei alle sammen [;)]
Jeg er så forferdelig forkjølet [&:] blir liksom bare ikke bedre, kjennes ut som hode skal eksplodere.... ringte kk i dag etter oppfordring fra en jordmor som er venn med svigermor, men det var bare å ta paracet og håpe at jeg ikke føder før jeg er blitt frisk..... ja ja ja Føler meg elendig.....

Sandrella : jeg ville snakket med jordmoren din om hvordan du føler deg, skal jo ikke gå rundt å føle deg deppa nå. Det er jo mye hormoner i sving og de kan jo lage litt krøll på følelsene.
Kjenner selv at jeg er ekstra hormonell og at det ikke skal så mye til før det eksploderer endten den ene eller andre veien.

Lykke til alle sammen - håper disse babyene våre kommer snart [:D]
Min baby får vel vente til jeg er blitt frisk [;)]

ORIGINAL: lucky2

ORIGINAL: schnuppa

Mornings girls....

Ha en super dag snupper.

Godmorgen ja - eller god ettermiddag er det vel kanskje snart??

Så kult at du heier på meg, Schnuppa, kanskje det hjelper?? Skjer ikke stort med den kroppen min, altså!! Bortsett fra at jeg sliter den ut om dagen ved å prøve å gjøre alt mulig da; hagearbeid, husvask, vindusvask, gå lange turer osv osv..... Er jo helt gåen i ryggen, så i dag skal jeg baaare slappe av (om jeg klarer [8|])

Og jeg håper virkelig ikke det at barnet roer seg i magen på slutten er et godt tegn på fødsel, for min lille snuppetulle har holdt meg våken i hele natt!! Skjønner ikke hvordan EN BABY kan få kroppen til å hoppe rundt i senga sånn....[&:]. Så jeg føler meg rimelig mørbanket innvendig nå [;)] 
Kom ut lille venn - follow the light [:D]

Nei, tror jeg kan forberede meg på å gå endel over denne gange her, bare en følelse jeg har!
Du da frøken, foreløpig ingenting? Begynner jo å nærme seg termindatoen for deg også [:)] 

Jepp, det  nærmer seg med stormskritt... Men det skjer ikke så mye her heller.. [&:][8|]
Vi må nok pent bare vente vi.... Uansett hva jeg gjør så skjer det nada.. Men ser på meg selv som den"perfekte" bakemaskinen.... [;)][;)] Vi får holde ut.. For det er uasnett ikke så lenge før vi får treffe våre små..Føler på meg at du snart er på føden jenta... Heia heia...

Hei alle sammen.
Tusen takk for omtanken[;)]
Helse søster var bare helt fantastisk!
Hadde ikke time i dag, men hun tok seg så god tid til oss.
Siden jeg ikke hadde feber så var det bare å da mange varme dusj og masere brystet.
Skulle amme Kian hver 3 time i 10 minutter på hver pupp.
Fikk beskjed om å drikke ammete og gi gutten litt sukkervann i kveld.
Så da håper vi på en bedre natt[:D]

Stakkars deg Sandrella!! Forstår ikke mannen din at slike tanker er en del av svangerskapet??? at du ikke er helt deg selv om dagen??
Herregud, jeg har klaget daglig til mannen min og jeg har vært usikker på om vi hadde tatt riktig valg om å få barn..
Men, det var bare svangerskapet som kjørte hodet mitt noen ganger, var klar over det også.
Syns du skal trøkke mannen ned i sofaen og forklare han et par ting!!!!

ORIGINAL: Monicus

Hei alle sammen.
Tusen takk for omtanken[;)]
Helse søster var bare helt fantastisk!
Hadde ikke time i dag, men hun tok seg så god tid til oss.
Siden jeg ikke hadde feber så var det bare å da mange varme dusj og masere brystet.
Skulle amme Kian hver 3 time i 10 minutter på hver pupp.
Fikk beskjed om å drikke ammete og gi gutten litt sukkervann i kveld.
Så da håper vi på en bedre natt[:D]

Stakkars deg Sandrella!! Forstår ikke mannen din at slike tanker er en del av svangerskapet??? at du ikke er helt deg selv om dagen??
Herregud, jeg har klaget daglig til mannen min og jeg har vært usikker på om vi hadde tatt riktig valg om å få barn..
Men, det var bare svangerskapet som kjørte hodet mitt noen ganger, var klar over det også.
Syns du skal trøkke mannen ned i sofaen og forklare han et par ting!!!!

ÅÅÅ så godt å høre Monicus... Det var godt for deg å få klarhet i endel ting tenker jeg... [:)][:)] Håper tingene du har fått tips om hjelper.. Synes du gjør en kjempe jobb som mamma jeg.. [;)][;)]

Og Sandrella si fra til mannen din at han bør skjønne dette og han kan ikke holde på sånn nå rett før... Skjønner du blir fortvila... Sender deg en klem

Back
Topp