Squeeseposer

Vivaliva

Elsker forumet
Assistert-jentene
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Har det noe for seg? Tenker dem man kan lage mos til selv:) blir det ikke veldig grisete?
 

Jeg brukte det en periode. Lage fruktmos av eple og banan og blanda med hirse/havregrøt. Det som var greit var at han kunne spise det selv, ble litt mer gris når han skulle spise selv med skje og lett å ta ut av fryseren og med på farten.det ta rjo litt tid å lage eplemos spesielt.
Men det er kanskje ikke noe man MÅ ha :)
 
Jeg brukte det en periode. Lage fruktmos av eple og banan og blanda med hirse/havregrøt. Det som var greit var at han kunne spise det selv, ble litt mer gris når han skulle spise selv med skje og lett å ta ut av fryseren og med på farten.det ta rjo litt tid å lage eplemos spesielt.
Men det er kanskje ikke noe man MÅ ha :)

Bruker de fra butikken når vi er på farta, men de koster jo fort litt. Synes også mange av dem inneholder lite grøt i forhold til frukt, så har tenkt på at det kunne være fint å lage selv.

Jeg vet bare det ikke blir mye brukt hvis de er veldig grisete å rengjøre og sånt:)
 
Bruker de fra butikken når vi er på farta, men de koster jo fort litt. Synes også mange av dem inneholder lite grøt i forhold til frukt, så har tenkt på at det kunne være fint å lage selv.

Jeg vet bare det ikke blir mye brukt hvis de er veldig grisete å rengjøre og sånt:)

De er veldig fine til å lage smoothiegrøt selv og ta med på farten hvertfall. Jeg har pleid å skylle dem med en gang vi kommer hjem, også setter jeg den i øverste kurven i vaskemaskina sånn at posen holder seg åpen. Brukte en trakt for å fylle dem uten at det ble så mye gris, man får raskt inn en teknikk der.
 
Last edited:
Vi hadde disse:

https://www.amazon.co.uk/dp/B014UC3KUK?ref=ppx_pop_mob_ap_share

Ser de ikke er tilgjengelige lengre, men kan i alle fall varmt anbefale denne typen klemmepose. De har stor og god åpning i bunnen, så det er enkelt å fylle på mat, og de kan enkelt vaskes i oppvaskmaskin ved å tre dem over tagger.

Vi lagde all mos og grøt selv og unngikk ferdigposene. Da får man mye mer frukt og grønt, og det er mye rimeligere.
 
Veldig kjekke, og ikke klinete, så lenge man har sånn som kan åpnes i bunnen, og vasker dem som de skal vaskes. :) Fine til alt mulig av most mat, grøt, smoothies. :)
 
Veldig kjekke, og ikke klinete, så lenge man har sånn som kan åpnes i bunnen, og vasker dem som de skal vaskes. :) Fine til alt mulig av most mat, grøt, smoothies. :)

Min kunne åpnes i toppen og ble helt ren, så åpningen kan like gjerne være der ;)
Da kunne posen stå oppreist når man helt oppi og det var veldig greit. Sugedelen var på siden av posen.
 
Min kunne åpnes i toppen og ble helt ren, så åpningen kan like gjerne være der ;)
Da kunne posen stå oppreist når man helt oppi og det var veldig greit. Sugedelen var på siden av posen.

Ja, det sier seg jo i grunn selv, hvis man tenker bittelitt lenger. ;) ;) ;)
 
Jeg brukte de ganske lite, syns det var så utrolig styrete å rengjøre de jeg hadde. Men har lyst til å være flinkere til å lage smoothie selv til nestemann.
Den virkelig store fordelen er jo at man kan lage smoothie til hele familien + fryse ned litt rester på sånne poser. Så kjekt å ha.

800 poeng for tre poser virker ikke som en god deal forøvrig. Ville brukt poengene til noe annet og kjøpt posene;)

https://www.kosmedkidsa.no/products/doddlepack-refillbare-smoothieposer
 
Jeg brukte de ganske lite, syns det var så utrolig styrete å rengjøre de jeg hadde. Men har lyst til å være flinkere til å lage smoothie selv til nestemann.
Den virkelig store fordelen er jo at man kan lage smoothie til hele familien + fryse ned litt rester på sånne poser. Så kjekt å ha.

800 poeng for tre poser virker ikke som en god deal forøvrig. Ville brukt poengene til noe annet og kjøpt posene;)

https://www.kosmedkidsa.no/products/doddlepack-refillbare-smoothieposer


De der gjennomsiktige er jo egentlig bedre ja...da ser man jo at de er rene også. Lager allerede det meste av mat og mos selv, det er bare akkurat når en skal på tur at klemmeposer er så greit:)

Sant nok, men litt usikker på om jeg gidder å fortsette å registrere poengene, så derfor jeg tenkte at jeg bare kunne få brukt dem nå haha!:) rart de ikke bare kan lage en qr-kode man kan scanne i stedet....
 
De der gjennomsiktige er jo egentlig bedre ja...da ser man jo at de er rene også. Lager allerede det meste av mat og mos selv, det er bare akkurat når en skal på tur at klemmeposer er så greit:)

Sant nok, men litt usikker på om jeg gidder å fortsette å registrere poengene, så derfor jeg tenkte at jeg bare kunne få brukt dem nå haha!:) rart de ikke bare kan lage en qr-kode man kan scanne i stedet....
Ja, det er virkelig en fordel, for syns det er vanskelig å få de helt rene uten litt ekstra innsats. Så kjekt å se hva man driver med.

Og enig når det kommer til kodene. Bruker lite libero om dagen, så går veldig tregt her. Samler de opp bakerst i ei hylle på stellebordet til jeg får ork til å registrere :D
 
Ja, det sier seg jo i grunn selv, hvis man tenker bittelitt lenger. ;) ;) ;)

Men hva er da forskjellen, da vil det bli det samme om mån åpner i topp, bunn eller siden av posen, og lukke/åpnefunksjonen er da ikke avgjørende så lenge man kan åpne en hel side ;) ;) ;)
 
Back
Topp