spyyyr!

babyvår

Flørter med forumet
nå er d i gang! skikkelig kvalm og kaster opp hver morgen før jeg går på jobb! men d verste er at nå er d helg og jeg skulle sove til tolv! men den gang nei! opp tidlig å spyyyy!
men etter at jeg har kastet opp føler jeg meg mye bedre[;)] skal til Oslo å handle babytøy, d er jo kjempe tidlg, men litt har bare lyst å kjøpe litt så jeg kan kan se på innimellom[:)] drømte i natt at jeg hadde født og hadde fått verdens lengste hengepupper,hehe;D

ORIGINAL: babyvår

nå er d i gang! skikkelig kvalm og kaster opp hver morgen før jeg går på jobb! men d verste er at nå er d helg og jeg skulle sove til tolv! men den gang nei! opp tidlig å spyyyy!
men etter at jeg har kastet opp føler jeg meg mye bedre[;)] skal til Oslo å handle babytøy, d er jo kjempe tidlg, men litt har bare lyst å kjøpe litt så jeg kan kan se på innimellom[:)] drømte i natt at jeg hadde født og hadde fått verdens lengste hengepupper,hehe;D

Uff da får håpe du ikke må leve med spyyyyingen i hele svangerskapet men at det går over ved 12 ukers linjen :) ! Ja er gøy å shoppe babyklær og en skal ta seg lov til å kjøpe litt dill selv om det er tidlig :) ! Oi hehe var det drøm el gikk det over til mareritt hehe [8D]. Får da håpe ikke det skjer ved fødselen hehe.

Har også vært kjempe kvalm i to uker..men nå har det vært 2 dager uten kvalme...
blir nesten bekymret av det.er det en sammenheng mellom det å være kvalm, og det å holde på spiren?

har ikke vært kvalm etter jeg startet med å drikke te (kamillete)på morgenen?mannen min lager det slik at jeg kan bare sitte i sengen[:)]

ORIGINAL: celine82

Har også vært kjempe kvalm i to uker..men nå har det vært 2 dager uten kvalme...
blir nesten bekymret av det.er det en sammenheng mellom det å være kvalm, og det å holde på spiren?

har ikke vært kvalm etter jeg startet med å drikke te (kamillete)på morgenen?mannen min lager det slik at jeg kan bare sitte i sengen[:)]

har det sånn at jeg blir skikkelig kvalm noen dager og så blir det plutselig stopp i gjen... så kommer det for fullt i gjen....

blir kjempebekymret når kvalmen stopper å letta når det kommet i gjen[;)]

til linnjune. jeg vet ikke om det er et dårlig tegn at kvalmen slutter. får håpe at det er kamille tèen som gjør at du ikke føler deg kvalm[;)] jeg kaster kun opp om morgenen heldigvis. håper ikke det blir slik på jobb også[:-]
jeg tror og håper at d går bra med den lille spiren din også[;)]

Back
Topp