spysyke?

Tjukkaaa

Forumet er livet
Hvordan vet jeg om Alis har spysyken? Hun har tydeligvis hatt ubehag på slutten av natten og våknet 5:40 uten å sovne igjen. Men lå stille til halv syv så kom vi opp for å starte dagen og hun spydde enorme mengder. Var sikkert sex ganger på rad med myyyyye hvitt.

OG siden ingenting... er i superform[8|] er det spysyke?

Vet ikke hvordan man skal vite om det er det ene eller det andre, men jeg hadde nok mistenkt spysyken i ditt tilfelle.

Anna har også spydd ved halsbetennelse, men da har det jo vært i forbindelse med hosting.

Håper det blir med den ene gangen da. God bedring til snuppa di!![:)]

Noen ganger er det "ferdig" etter å ha kasta opp en gang - jeg har det som regel sånn. Jeg ville nok holdt henne hjemme ut dagen og sendt henne i bhg i morgen om formen var like fin[:)]

Eg henta lillegutt i bhg igår- da hadde han kasta opp. Då me kom heim kasta han opp mengder igjen ...Men det blir liksom fort ferdig med det- men eg holde han heima idag og, så eg e sikker på at han ikkje smitte noken andre, om det skulle være et virus!!!
God bedring til snuppa di:)

Takk og god bedring til lillemann tovvar.

Jeg skulle liksom til å juble over at det bare var engangs-spy og ferdig med det. Men nå er hun blitt ganske varm så det virker som at hun har feber. Har ikke målt hun enda da...

Men virker som at vi blir hjemme imorgen også iallefall-. Var ikke det en sånn 48 timers regel eller noe sånt? Hvordan fungerer det igjen?

ORIGINAL: Tjukkaaa

Takk og god bedring til lillemann tovvar.

Jeg skulle liksom til å juble over at det bare var engangs-spy og ferdig med det. Men nå er hun blitt ganske varm så det virker som at hun har feber. Har ikke målt hun enda da...

Men virker som at vi blir hjemme imorgen også iallefall-. Var ikke det en sånn 48 timers regel eller noe sånt? Hvordan fungerer det igjen?

Takk for det [:D][:D]
Mange plasser bruker de 48 timers regelen, altså 48 timer etter siste oppkast!!!! Det er like greit synes eg, da gjør vertfall me vårt for at det ikkje skal smittes..[:D]

Back
Topp