Spysjuken....

tingeling1

Forumet er livet
Hvor lenge er det vanlig at den varer på de små? Nora har aldri hatt det før.... Hun begynte kl 23 i går kveld, holder fortsatt på med å kaste opp.... Hvor lenge til kan jeg forvente at det varer?

Og må man regne med å få det selv når man tørker spy i det uendelige, og også må passe på, kose og stelle for den lille? Hvor lang tid tar det før man i så fall blir smittet?

de sier om du ikke har begynt 48timer etter at hun har slutta er du safe..

ORIGINAL: TauZa

stakkars liten...[&o]

ORIGINAL: TauZa

ikke meiningen å være så knapp men plutselig var det en som peip.  Stakkars lille nora.  her var det over på en dag.. håper det går fort over!

Stakkars dere!

Tøtta her fikk det jo lillenyttårsaften. Spøy på mormor sitt fang, og på mitt, dagen etter var det ingen spying, men dagen deretter, 1.nyttårsdag, var det en liten spying på morran, og ellers slapp. Da var det morfaren sin tur, mens mormoren bistod med oppvasking etterpå [;)]

Kluet er, nå ligger morfaren nede for telling fra i natt, mens jeg og mormoren har holdt oss friske (jeg har kanskje vært bittelitt uvel i flere dager, men ikke noe mer). Lillebroren virket litt utilpass i ettermiddag/kveld og hadde rar matlyst og gulpet mye, men det kan jo være andre grunner. Har jo godt over 48 timer nå. Vet jo ikke om morfaren ble smittet av henne, eller har vært borti noen etterpå.

Laaangt svar[8D], men iallefall min nylige erfaring[;)]

Back
Topp