spyr :(

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Ja da var det visst min tur til å begynne å spy, har vært uggen/kvalmen i flere dager nå. Men idag måtte det utvikle seg til spying :(
Off.. får skikkelig medfølelse for alle dere andre som ligger hjemme med det samme! er jo helt j.....!
så imorgen må jeg komme meg til legen å få sykemld (orket rett å slett ikke idag)

Noen tips til mat som er enkel å spise? eventuelt noe som hjelper mot kvalmen? Tenker jeg må stikke på butikken snart, får handle inn noe salt chips (som jeg alltid spiser når jeg har omgangsyken)
Har jo ikke noe matlyst, så ingenting som frister :(

For meg hjelper alt og ingen ting. Kvalmen forsvinner en halvtime til time når jeg har klart å få i meg noe. Men så kommer det enten opp eller evig kvalm i lang tid.

For meg hjelper alt og ingen ting. Kvalmen forsvinner en halvtime til time når jeg har klart å få i meg noe. Men så kommer det enten opp eller evig kvalm i lang tid.
off :( Prøver å lage med noe middag nå, så får vi se om det kommer opp igjen, eller om jeg bare skal være skikkelig kvalm etterpå! vet ikke hva jeg har mest lyst til.. hehe..

For meg hjelper det med vann med sitron og tørre kjeks. Samt å passe på at jeg aldri blir skikkelig sulten.

Jeg klarer nesten ikke tanken på mat engang. Så har ikke blitt middag her i huset på snart to uker. Men spiser litt lompe med leverpostei.. og drikker noisy (med eplesmak).

Æsj, kjedelig...prøv og kos deg med den potetgull posen:) Den så god ut:)
Håper formen drar seg til fremover og att det kun er idag du kaster opp:)

Hos meg startet det tirsdag for så å spise middag igjen i går men i dag har jeg bare spydd :(
Vannet jeg drikker kommer ut igjen og......
Har fått piostafen av legen og nettopp tatt en, men tror det kan ta litt tid før det virker.
Mannen min måtte komme hjem fra jobb for jeg klarer ikke å passe på en aktiv 16 mnd liten gutt når jeg er så dårlig :(

Hos meg startet det tirsdag for så å spise middag igjen i går men i dag har jeg bare spydd :(
Vannet jeg drikker kommer ut igjen og......
Har fått piostafen av legen og nettopp tatt en, men tror det kan ta litt tid før det virker.
Mannen min måtte komme hjem fra jobb for jeg klarer ikke å passe på en aktiv 16 mnd liten gutt når jeg er så dårlig :(
off :( håper tabellettene hjelper :) Tenker jeg skal spørre om jeg også kan få det når jeg skal til legen.

Æss her og går det i oppkast :/ men etter forje svangerskap hvor jeg kasta opp fra uke fem og tilomed to timer før fødsel, så krysser jeg bare fingra får at det slutter etter uke 12 :) her kommer all kaldmat opp:/ men foreløbig så sitter varmmaten :D så håper det fortsetter:) værste er at det er kunn cola av drikke som sitter:/ alt anne kommer opp før det kommer helt ned :( og med saft er det nok med lokta :( slitsomt med oppkast. :( i tilegg har bekkenløsninga begynt å melde sin ankomst :/

Da har jeg vært hos legen, fikk ikke noe for kvalmen da han mente det var normalt å spy i begynnelsen av svangerskapet og han ville ikke utstette forsteret for noe mer en nødvendig! hvis d ikke avtar etter 12 uker, skal vi heller vurdere postafen (eller noe sånt) :) Jeg ble sykemeldt 50% de neste 2 ukene, så da får jeg komme kl 1200 på jobb, tror jeg skal klare det da jeg er verst på morningene!

Så jeg har gått til innkjøp av Akupress-armbånd, det står på pakken "klinsike tester ha vist at sea-band effektivt reduserer morgenkvalmen" har mine tvil, men verdt å prøve ;) hehe..
også har jeg kjøpt Ingefær tabelletter, så blir spennende å se om det har noe virkning..

Håper sea bandet har en effekt på deg :) Null effekt her i begge sv. mine og ikke overraskende nok dette også :p

Back
Topp