spyr non-stop

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Er det noen her som spyr non-stop? Nå har det begynt å gå utover nattesøvnen min å :( spøy hvert kvarter fra 23 i går og frem til 06 i dag morges!!!! Selv om det bare vare syre etterhvert, spy skulle kroppen min uansett! Kom litt blod de siste gangene. Kanskje ikke så rart når jeg holdt på sånn. Huff, dette er det verste jeg har vært ned på trur jeg.. :(

uff syns synd i deg, var sånn med nr.1..Denne gangen har jeg fått noe mot oppkast\kvalme..Greide ikke det der jeg..
Gå ikke for lenge sånn og ta kontakt med lege, så får de evt.legge deg inn så du får intravinøst..

Uff, stakkars deg! Syns virkelig synd på deg, vet hvordan du har det. Jeg hadde det sånn sist svangerskap, denne gangen spyr jeg bare 1 gang om dagen... Gå til legen, så får du noe mot kvalmen! :) God bedring! :)

Ja vært der noen uker nå. Får dager og netter kroppen bare brekker seg. Helt grusomt. Spyr også blod noen ganger. Helt utkjørt ! Så føler med deg !!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hjelpemeg det høres helt jævlig ut :(:( stakkars deg!!
Håper det ikke varer lenge :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for gode ord, jenter♥
Det er helt grusomt :( prøvd alt.. tar prostafen og det hjelper litt av og til. Bruker seaband og tar ingerfærtabletter.
Men må nok slite meg gjennom dette ja.. håper bare det går over snart!! :/ sliten og lei

Uff, ikke bra, ville tatt D opp med legen, kanskje innleggelse på sykehuset med intravenøst hadde vært løsningen for deg.

Back
Topp