Spyr bare om natten?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Hver gang jeg legger Adrian så kaster han opp etter 1-2 timer.
Han har hatt omgangsyken, men er frisk nå så skjønner ikke hvorfor?
Har gjort det 5 dagen på rad nå. Har bygd opp sengen med bøker og puter slik at han ligger høyt, men det hjelper ikke. Hva kan det komme av? Han bare hoster et par ganger også spyr han, hoster ikke noe ellers enn akkurat før han spyr.

Sånn holdt lillemor og på en liten stund etter at vi trodde hun var ferdig med omgangen....

Jeg synes du bør sjekke det.
Kan komme av andre ting også.
(ta en liten blodprøve så vet du det for sikkert).

Å hoste til dem spyr ,er ikke noe særlig.

Ta kontakt med legen du , så får du nok cosylan eller efidrin!!

kanskje det kan være influensa"basert" ASTMA(som gjør at barnet hoster til det spyr) ....slik mine barn har ?
Hver gang dem blir forkjøla ...så er det KUN stmamedisin som funker ....

Tenker den hostingen er en form for at han brekker seg. Snuppa kastet også bare opp en gang hver natt i en uke for en stund siden. Fant aldri ut hva det var, men det gikk over. Legen sa at små barn gjerne fikk denne omganssyken to ganger så kanskje han har fått det igjen.

Kansje du burde få det sjekket?

Sånn var snuppa her også i forrige uke.. Hu kasta opp på kvelden eller natta mens hun sov, og dagen etterpå var hun i toppform. Så gikk det 2 dager og kasta opp på natta igjen, og så 2 dager etter der igjen. Skjønner ikke helt jeg, men det har gått over nå heldigvis. Er ikke noe moro når det står på akkurat[:'(] Men tror den hostinga er bare at han brekker seg. Var i hvert fall sånn med jenta mi også.

Ja er nok fordi han brekker seg. Han hoster ikke noe ellers og er frisk ellers også. Nettopp hatt omgangsyken to ganger og er frisk på dagen, så kan vel ikke være det?
Skal ringe legen imorgen. Han kastet akkurat opp igjen og nå hostet han ikke. Bare våknet også så jeg at han skulle til og spy så fikk akkurt tatt han utav sengen..

Back
Topp