Spying

Snuppa mi har spydd siden torsdag.. For det meste har hun spydd bare 1 gang om dagen, men igår spydde hun 3.. Idag har hun vært i ganske bra form.. Helt til nå. Da spydde hun igjen.
Hun har en kjempe ekkel hoste også.. Helt forferdelig er vel rette ordet. Hver gang hun hoster så sier hun au.
Jeg synest så synd på henne![&o]
Flere som har spysyke barn? Hvor lenge varer de greiene her egentlig? Bruker det å vare så mange dager?

Så vidt jeg har hørt florerer det med omgangsyke som "oppfører" seg akkurat slik, hos oss herja det i en uke. Minstejente virket som hun ble syk to ganger i løpet av den uka, resten av oss kom oss etter to-tre dager.

ORIGINAL: Jubelmusa

Så vidt jeg har hørt florerer det med omgangsyke som "oppfører" seg akkurat slik, hos oss herja det i en uke. Minstejente virket som hun ble syk to ganger i løpet av den uka, resten av oss kom oss etter to-tre dager.

Okei.. Men fikk dere det andre veien også?

ORIGINAL: mystiskbarkebille

er hun forkjøla?evt har slim?
kan der være hun har vondt i halsen og derfor sier au..
at det kanskje er to sykdommer.

min gutt hadde spysyken og fikk rett etterpå ørebetennelse og vasr veldig rød i halsen..så da hadde han vondt i halsen på samma tid han hadde spysjuka..

er vondt for mammahjerte når ungene er syke
god bedring

Hu har litt rennende nese og nyser innimellom.. Så tror ikke det er noe annet. Mulig hun har vondt i halsen av all hostingen og spyinga..
Vi skal iallefall til lege imorgen..
Tusen takk for det[:)]

ORIGINAL: mystiskbarkebille

leste nå at du ikke trodde det var mye slim..hehe
leser vist feil så sent på natta..
lykke til hos legen i morra..:)
håper dere får en fin natt:)

Hehe.. Det er kanskje litt slim, men ikke så mye at det er det hun spyr av. For det begynte med spyinga, også kom hosten snikende etterpå.
Takk for det, håper dere får en fin natt også[:)]

ORIGINAL: Ihne

Hva får hun av drikke og mat?
For jeg sleit med spysyken i nesten 2uker i jula. Når det endelig ble "normale" dager og jeg kom meg til lege, så sa han at jeg skulle leve på KOKT vann (evt sukkervann for å få i meg næring) i et døgn sånn at magen fikk roet seg.
Deretter begynne så smått å spise loff, fiskeboller og andre enkle ting.

Hun har nesten ikke spist noe siden torsdag.. Et par kjeksbiter, 1 brødskive idag.. Men den måtte vi tvinge i henne.. Ellers drikker hun bra.
Får høre hva legen har å si imorgen da[:)] Hørest fælt ut å ha spysyken i 2 uker[&o]

Back
Topp