Spy / gulp

Det har jeg lurt på i det siste også!! Jeg har kommet fram til at min baby er syk og spyr, for nå har hun diare også...skikkelig vannbæsj. Det går magevirus for tida....det er ganske store mengder som kommer opp da. Men er ikke enkelt å vite helt sikkert forskjellen.
 
Det har jeg lurt på i det siste også!! Jeg har kommet fram til at min baby er syk og spyr, for nå har hun diare også...skikkelig vannbæsj. Det går magevirus for tida....det er ganske store mengder som kommer opp da. Men er ikke enkelt å vite helt sikkert forskjellen.
Hmm. Ble så stor forandring på gulpingen, men har ikke diaré. Vært slik i en måned.. Han kan ikke ligge på ryggen lenger for da kveles han. Stinker mer, å han gråter å er utilpass når det spruter ut.
 
Hmm. Ble så stor forandring på gulpingen, men har ikke diaré. Vært slik i en måned.. Han kan ikke ligge på ryggen lenger for da kveles han. Stinker mer, å han gråter å er utilpass når det spruter ut.

Huff, stakkars liten :( Vet ikke helt hvordan man merker forskjell. Her var det en periode på et par dager hvor han gulpet noe som var helt klart i fargen og luktet som magesyre eller mer som spy enn vanlig gulp. Men hvis det har vært sånn i en måned? Det er vel kanskje ikke vanlig å kaste opp over en så lang periode? Ville tatt en telefon til helsesøster, evt tatt turen innom for å sjekke!
 
En måned var jo lenge....kan vel ikke være magevirus da...her varte det bare noen dager
 
Blir legetime neste uke for å se om det er refluks han har.. Legger fint på seg da:)
 
Back
Topp