Spsm til alle dere kloke damer;)

Masa90

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei! Jeg skal til gynekolog neste tirsdag! Dersom jeg er gravid er jeg kun 3+3, å kan ikke ta noe test! Men kan gynekologen se anlegg til noe dersom jeg er gravid! Jeg vet han ikke kan høre hjerte å se en baby å alt det der! Men dersom jeg ikke er gravid skal jeg begynne på noen tbl (som ikke gravide kan ta)!! Gynekolog timen er bestilt for et halvt år siden, så den har ingenting med en Evt graviditet å gjøre! Men jeg skal ha innvendig ul:)! Noen som vet eller har erfaringer?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror nok det er litt for tidlig :) men man vet jo aldri :p

De tab ville jeg ta eventuelt ventet med til TR dukker opp :) jeg er 3+3 i dag og har testet svakt positiv :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
❤️Termin 04.02.15?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Okei:)! Jeg kan jo høre med han når jeg har timen! ;) noen sa at du kunne se antydninger til en slags svart flekk på livmora! Men jeg aner ikke;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var hos gynekolog og tok innvendig ul da jeg akkurat hadde rundet 4 uker når lillesøster lå i magen, og joda det kunne man se ;) En liten rund ball i høyre "hjørne" i livmora :Heartred Gynkologen så det ihvertfall helt tydelig, og når han viste meg det så så jeg det også ;) Man kan si jeg var LITT gele i beina når jeg gikk ut derfra :D:p
Spennende! :)
 
Det kan de nok se dersom du gjør de oppmerksomme på det <3

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp