Sprutgulping

Isabell81

Forelsket i forumet
Frøkna mi har vært gulpebaby fra starten av. Hun har fått flaske nesten hele tiden og da kan de gulpe mer har jeg hørt. Men de 3 siste dagene har hun gulpa opp svære mengder litt før hun skal få sitt andre måltid for dagen. Hun spiser da frokost ca kl 7. Blir kjempetrøtt mens hun spiser og begynner å sovne. Og da er det vanskelig og få henne til å rape. Hun sover da et par timer og ved 10-tiden kommer denne spygulpen. Og det er MYE. Men resten av dagen går det fint. Da er det bare sånn smågulp som hun pleier. Kanskje jeg burde gi henne mindre måltider litt oftere? Andre som har opplevd dette?

Jepp, etter at hun fikk 3måneders vaksinen, har hun gulpet MYYYE mer enn det hun pleier. Ser nesten ut som om alt hun har fått i seg ved måltidet, kommer opp igjen. Store gulpekluten er full av gulp og klærne må skiftes hver gang.

Vet ikke om det er noe jeg må gjøre...

Dytter

Nei ikke godt å si hva man skal gjøre. I går spydde hun utover hele vippestolen sin og i dag på krabbeteppet. Trekk, tepper, kluter og klær må bare hives rett på vask. Skal på Helsestasjonen på torsdag. Får høre med dem da.

Her bruker vi ikke gulpekluter, men håndkle som gulpeklut [8D]
Han har perioder hvor han gulper skikkelig, men plutselig gir det seg,
også kommer det tilbake..
Mini sovner også ALLTID når han får mat, jeg tar han opp for å rape/gulpe,
da våkner han igjen, og klarer å spise litt igjen før han nok en gang sovner [;)]

jeg følger med på denne her litt.. mini her har også begynt å sprutgulpe.. alltid vært en gulpeunge men ikke sånn som nå...
her om dagen bråvåkna jeg av at både jeg, ungen og senga var FULL av gulp/spy og slim..skvatt ikke noe særlig kan du si, var så mye gulp og slim at hu i tillegg satte det i halsen og ble helt febrilsk.. slang henne over knærne og dunka henne i ryggen til hu fikk ut restene og begynte og hyle.. [&:]
måtte kaste all at sengetøyet i vask og ta med meg ungen i dusjen.. [:'(]
merkelige greier, hu sover jo også når hun gjør dette og virker som hun blir skikkelig skremt selv .. [&:]

Back
Topp