Sprutgulp pga tran?

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Offameien. De to siste dagene har lillegutt gulpa utrolig mye!! Han gulpa mye tidligere, for da fikk han veldig mye mat også, men den siste uka har vi kutta ned til hver fjerde time og han stoppa omtrent å gulpe. Det bare rant litt nedover kinnet i ny og ne. Nå derimot.. spruten står altså. Jeg har ikke gjort annet enn å tørke gulp i hele dag. Jeg har ikke spist annerledes enn vanlig og heller ikke hverken økt eller minket på måltidene hans.

Vi har med andre ord gjort akkurat det samme som vanlig - bortsett fra at jeg starta med tran de to siste dagene. Kan det ha noe sammenheng? Vet at babyen til venninna mi fikk vondt i magen av det, så de gikk over til dråper. Vurderer å gjøre det samme hvis den sprutgulpen fortsetter... Han er 7 uker og jeg gir tranen fra de "transprøytene", så han får ikke for mye heller.

Min datter sprutgulpet også, varte til hun var 8 mnd. Jeg kuttet ut tran, det hjalp ikke men det luktet ihvertfall ikke tran av alt vi eide :-) D-dråper er bra det og. Lykke til!

Det er jo bare til å prøve å kutte det ut. Brukt D-vitamindråper fra apoteket i stedefor.

Back
Topp