Sprukne lepper

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Er det flere som sliter med at leppene sprekker opp, særlig i munnviken? Utrolig irriterende. Får det ikke til å gro, det sprekker opp igjen og igjen.. Vondt gjør det og.. :p

Samme her, har hverken vært kvalm eller kastet opp i løpet av svangerskapet men blir fryktelig tørr selv om jeg drikker nok. Var på apoteket i dag og der fikk jeg råd om å smøre med bacimycin så det har jeg kjøpt og prøver ut nå.

Purelan skal også være veldig bra mot sprukne lepper. Den er veldig feit. Lurt å ta på om kvelden før man legger seg.

Purelan skal også være veldig bra mot sprukne lepper. Den er veldig feit. Lurt å ta på om kvelden før man legger seg.

Ja både den og vitapan, men må som du sier smøres på kvelden for det blir så fett. Bacimycinen var veldig ok hele dagen

Har samme problem. Jeg bruker Eucerin Dry Skin Intensive Lip Balm. Den fungerer veldig bra, men hvis jeg drikke for lite problemet kommer tilbake.

Er du mye kvalm? Får du i deg nok vann?

Jeg er ikke så veldig kvalm, men brekker meg veldig mye på morgenene. Tror jeg får i meg nok væske.. Men leste nå i sted at det kan være tegn på jernmangel.. Så får kanskje ta det opp med legen på torsdag.. Er så sykt ubehagelig :p

Mange gode tips her! Jeg har prøvd fet leppekrem, fet hudkrem, men ikke purelan. Det husker jeg faktisk at jeg brukte sist svangerskap.. Rart at jeg ikke kom på det.. Men godt med forum som kan minne på gode ideer :)

Jeg bruker Burt's Bees som har vitamin E og peppermynte :) den inneholder også lanolin og er dessuten 100% naturlig. Uten parabener etc, så du blir ikke avhengig av den om du bruker den over lengre perioder.
4478f4b02dca4f25812e178ede6ebec0

Back
Topp