Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker logisk!Hvis de kan bli kvalt av å havne med nesa inntil kanten, kan ikke det samme skje med dyne? Hvis de kaver og snur seg og dyna strammer mot ansiktet?
Er ikke synsing om at andre faktorer kan være like farlig, det står i artikkelen ang f.eks babynest.Hvorfor ikke følge anbefalinger som er basert på ny forskning? I stedet for å komme med egne synsinger om at diverse andre faktorer er like farlig? Når det gjelder å ikke etterkomme anbefalinger ift bilsikring, kostholdsråd til gravide etc er folk her inne ikke nådige, men når det kommer til krybbedød, så er det ok å følge egen magefølelse? Jeg forstår det bare ikke..
Ja, og de fleste jordmødre og helsesøstre anbefaler jo babynest, da dette gir babyen en følelse av trygghet, og ikke overgangen fra magen skal bli så veldig stor, hvem skal man høre på? Helsepersonell er pliktet å holde seg oppdatert på nyeste forskning, og jeg ville vel ikke tro de da anbefalte noe som er farlig?Er ikke synsing om at andre faktorer kan være like farlig, det står i artikkelen ang f.eks babynest.
Og det står at man ikke bør ha annet enn baby i senga...
Ja, og de fleste jordmødre og helsesøstre anbefaler jo babynest, da dette gir babyen en følelse av trygghet, og ikke overgangen fra magen skal bli så veldig stor, hvem skal man høre på? Helsepersonell er pliktet å holde seg oppdatert på nyeste forskning, og jeg ville vel ikke tro de da anbefalte noe som er farlig?