Sprinkelseng

Lobi91

Betatt av forumet
Februarlykke 2022❄️
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei,

Jeg har startet å titte ette sprinkelseng. Vi ser for oss å ha en bedside crib i starten, men har et lite ønske om å innrede barnerommet selv om baby ikke skal sove der på en stund. Det er så mange senger å velge i, så jeg lurte på om noen hadde noen å anbefale, hva man burde se etter i en sånn type seng. Gjerne både hva som er praktisk og upraktisk :)

Takker på forhånd for alle tilbakemeldinger :happy:
 
Se at den kan justeres i høyden - jeg liker at det er 3 høyder. Så synes jeg det er greit at ei side kan tas av, så man kan åpne til «juniorseng» når man ønsker - evt når baby plutselig klatrer utav hvis man venter så lenge :hilarious: ellers tror jeg de fleste sprinkelsenger er gode og sikker, så er nokk primært et spørsmål om design, hvor mange funksjoner du ønsker og ikke minst pris. Jeg har hatt helt enkle senger alle kjøpt brukt til mine, det har fungert veldig bra :)
 
Vi hadde "Gonatt" fra Ikea med forrige, og synes det var genialt å ha skuffer under senga til leker f. Eks. Skal bruke samme senga om igjen nå til ny baby :) har vært veldig fornøyd med den
 
Vi hadde "Gonatt" fra Ikea med forrige, og synes det var genialt å ha skuffer under senga til leker f. Eks. Skal bruke samme senga om igjen nå til ny baby :) har vært veldig fornøyd med den
Den så jo veldig fin ut :)
 
Jeg har en Sebra vokseseng fra de to store som vi kommer til å bruke.
Den går nok rett inn på babyrommet sammen med ei enkeltseng.
På vårt soverom setter vi vogga og bruker den de første 6 mnd eller til baby begynner å bli rutinert på å snu seg.

Jeg vil helst ha baby inne hos oss lenge, men samboer blir stressa av unger i senga om natta, han sover generelt dårlig pga vond rygg, og våkner veldig lett, så jeg tenker at baby mest sannsynlig flytter inn på eget rom mye tidligere enn Nr 1 og Nr 2 gjorde.
Jeg kan heller sove inne hos Baby hvis nødvendig
 
5483D11A-7905-4104-AE48-49480A4A8914.jpeg 9B0891BB-F297-4B08-A79B-9DCD71D8EF85.jpeg B3AB1093-EEE5-476C-936C-19C443285B52.jpg Jeg har falt helt for IKEA sin Myllra Den har tre høydenivå og kan brukes som junior seng ved å fjerne ene siden, der du da også kan feste på et lavere sengegjerde. Ikke minst så ser den jo bare dødsfin ut!
 
Back
Topp