Sprinkelseng

Lavan

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har en gammel sprinkelseng som mangler de festene til å kunne regulere bunnen...er det noen som kan vise bilder av festene i deres sprinkelseng? Må vel finne på noe hjemmelaget om jeg skal kunne heve eller senke bunnen..har kun brukt den på nederste "hull",men fikk nå formeg at jeg kanskje skulle heve den :p

På min flytter man bare skruene med bunnen. Skrur ut, hever eller senker og skrur i samme skrue. Kanskje du kan gjøre det samme?

På min flytter man bare skruene med bunnen. Skrur ut, hever eller senker og skrur i samme skrue. Kanskje du kan gjøre det samme?

Samme her, eller jeg har ikke skruer men noe som ligner bare uten gjenger som putte inn i hullene og flyttes etter som hvor man skal ha sengebunnen.

Tenkte påskruer,men usikker på hvordan jeg skal få de til å sitte..er liksom bare hull (omtrent sånne som man kan ha sånne trepinner i ).. Så derfor jeg lurte på bilde så jeg kanskje fikk en idé. :D er redd skruene skal falle ut..og hullene er så dype at skruer jeg de fast kommer de ut på andre siden

Tenkte påskruer,men usikker på hvordan jeg skal få de til å sitte..er liksom bare hull (omtrent sånne som man kan ha sånne trepinner i ).. Så derfor jeg lurte på bilde så jeg kanskje fikk en idé. :D er redd skruene skal falle ut..og hullene er så dype at skruer jeg de fast kommer de ut på andre siden

Spørs om ikke du skal ha slike fester som jeg har da, men senga er skrudd sammen så jeg får ikke tak i festene :P

Jeg har slike fester i metall, de skal bare inn i hullet og holder bunnen på plass :)

Vedlegg

• 1432815033216.jpg
    1432815033216.jpg
    23,6 KB · Visninger: 12
Back
Topp