Sprinkelseng

Kalihk

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Har montert sprinkelsenga,men nå etterpå tenker jeg om jeg har gjort det rett :P
Hva anbefales den første stunden..at madrassen er helt nede,eller i midten av senga ? :) tok bilde av senga vår,vi har madrassen helt nede i senga.Og det andre bildet når madrassen er i midten, fra IKEA sin side.ImageUploadedByBV Forum1428602491.873925.jpg

ImageUploadedByBV Forum1428602513.874332.jpg

Okei,da skal vi montere på nytt igjen ;)

Mye lettere å ha den høyt i starten ja. :) Bare husk å senke den igjen før babyen er 6 mnd. På det forrige terminforumet mitt var det flere idioter som ikke husket det før babyene deiset i gulvet. :confused:

Mye lettere å ha den høyt i starten ja. :) Bare husk å senke den igjen før babyen er 6 mnd. På det forrige terminforumet mitt var det flere idioter som ikke husket det før babyene deiset i gulvet. :confused:
Ånei :( her var jeg kjapp med å justere. Det går fryktelig fort når babyene skjønner at de kan bevege på seg..

Ånei :( her var jeg kjapp med å justere. Det går fryktelig fort når babyene skjønner at de kan bevege på seg..
Ja, jeg tror nok de tipper seg over kanten ca 20 sekunder etter at de finner ut hvordan de skal dra seg opp langs kanten. :P De slår seg nok i den fasen, om de ikke skal få ekstra-skader på grunn av ubetenksomme foreldre.

Huff :( Det skal jeg absolutt huske på iallefall :p

Oj .. Skal huske på å senke den før den tid :)

Back
Topp