Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Midten ja, kan bli tungt å løfte baby ut og inn flere ganger om natten
Ånei her var jeg kjapp med å justere. Det går fryktelig fort når babyene skjønner at de kan bevege på seg..Mye lettere å ha den høyt i starten ja. Bare husk å senke den igjen før babyen er 6 mnd. På det forrige terminforumet mitt var det flere idioter som ikke husket det før babyene deiset i gulvet.
Ja, jeg tror nok de tipper seg over kanten ca 20 sekunder etter at de finner ut hvordan de skal dra seg opp langs kanten. De slår seg nok i den fasen, om de ikke skal få ekstra-skader på grunn av ubetenksomme foreldre.Ånei her var jeg kjapp med å justere. Det går fryktelig fort når babyene skjønner at de kan bevege på seg..
Huff Det skal jeg absolutt huske på iallefallMye lettere å ha den høyt i starten ja. Bare husk å senke den igjen før babyen er 6 mnd. På det forrige terminforumet mitt var det flere idioter som ikke husket det før babyene deiset i gulvet.
Mye lettere å ha den høyt i starten ja. Bare husk å senke den igjen før babyen er 6 mnd. På det forrige terminforumet mitt var det flere idioter som ikke husket det før babyene deiset i gulvet.