Sprinkelseng

Lujele

Forelsket i forumet
må være den dummeste oppfinnelsen [:'(]
Ludvik drar seg bare opp etter sprinklene HELE tiden......holder på å bli gal !!! han er stuptrøtt, men reiser seg opp omtrent i søvne[:@][:@]

Mulig å lage en slags plate på utsiden sånn at han ikke får henda rundt sprinklene? For er vel det som gjør at de klarer dra seg opp.

Ja er jo sant som Alexandra sier........blir bare så frustrert[&:] Har jo sånn nattpose, men hvor får jeg tak i sånne til å feste den med da ?

kjøp deg en reiseseng :) God luftkjennomstøming da det er hull i den.. :)

Dyre er dem heller ikke..:) Vi har en reiseseng stående til mamma og hun har en ordentlig madrass i den så snuppa ligger supert :)
Har ikke greid å reise seg i den nei :)

Vi begynte med pose og sele for en stund tilbake siden:) Kjøpt posene på Reflex, der følger det med seler som du drar under madrassen og fester i posen, fungerer kjempebra :)

Så, ja, takk for tvangstrøyer, hihi :D

Høres ut som mini her.. Våkner midt på natta, stuptrøtt men å stå og skrike samtidig DET skal han [8D]
Er så trøtt han ikke årker å stå, da..

Da blir det barnas hus imorgen den dag [:D]

Her er det også mye ståing og hyling om dagen.
Helt vanlig når dem lærer nye ting [:)] Det er enten bare å legge dem ned gang på gang, eller vente til de seiner om av seg selv[8D]
Jeg er ikke så fan av stroppe-poser...

Slik er det her også men vår lille Ludvik hekter hendene på kanten å heiser seg opp, men gjør det stort sett om morgenen når han lell skal opp. mine første brukte sprinklene som klatre stativ utrolig hvordan de klarte å få feste å komme seg over kanten, men de var heldigvis litt gamlere da

Back
Topp