Sprinkelseng...

virvla

Gift med forumet
Når tenker dere å skifte til større seng?

Noah har begynt å utforske med å ta foten opp på kanten og prøver å hoppe over. Tror han fint kan klare å komme seg over om kort tid [8|] han er en liten klatremus som klatrer overalt.

Men hvilken seng skal han ligge i da om han klatrer over? Finnes det gode juniorsenger med god kant på, så han ikke faller ut om natta?

med dei 2 andre skifta vi då dei var ca 2 år - så har ikkje tenkt tanken enda.
men dersom han begynnde å klatre ut av senga so byttar vi :)

Er nok en stund til vi bytter den ja.. Hun har såvidt hodet over når hun står så det er nok en good stund til hun klatrer over[;)] Vi har hensvik seng fra ikea, og den kan man ta av ene veggen på, så den blir som en daybed! Kommer nok til å gjøre det når hun begynner å klatre[:)]

Hannah som blir 3år i august ligg enda i sprinkelseng, tenkt lenge å bytte seng te ho, men ho vil ikkjeligge i storsenga så eg orke ikkje tvinge ho.... mulig ho bytte nu i sommer da ;)

Isak blir ligganes enda leeenge så fremst han ikkje lære seg å klatre over, da blir det bytta me en gang ;)

har juno sengen vi, den gjøres om til storseng etterhvert. men det er leeenge til hun får senga gjort om, hehe[:D] hun klatrer ikke over heller da, men ser for meg et eneste stort kaos om hun kunne gå fritt ut av senga[8D]

Lillesøstra mi var ei skikkelig klatremus og kom seg utav alt mulig.. pappa måtte bygga på sprinkel senga så mye at ho måtte sleppas nedi senga til slutt.. hehe..

Vi kommer til å gjøra det snart.. emilie vise visse tendenser til å villa klatra utav..

ORIGINAL: [MammatilEmilie]

Lillesøstra mi var ei skikkelig klatremus og kom seg utav alt mulig.. pappa måtte bygga på sprinkel senga så mye at ho måtte sleppas nedi senga til slutt.. hehe..

Vi kommer til å gjøra det snart.. emilie vise visse tendenser til å villa klatra utav..

Hva bygger du på med?

Sverre e ei skikkelig klatremus.. ingen tivil om at han klare å klatre ut av senga når han bestemme sæ for det, men han skal no få kose sæ i sprinkelsenga litt til..
Har ei gammeldags vokseseng som han skal over i når klatringa tar overhånd...

min frøken klatret over i går, så vurderer å bytte seng nå,
selv om det kanskje er litt tidlig ennå.
er redd ho skal slå seg så innmari når ho kommer over kanten..[:)]

Back
Topp