Sprinkelseng ved vinduet?

Vi har hatt senga til jenta vår ved vinduet hele tiden.

Ser vognbad alerede er nevnt men,vi brukte iallefall vognbaggen de første 3mndene. Den kan jo stå overalt. I sprinkelsenga, i dobbelsenga, på golvet.. [:)]

Jeg ville byttet plass på senga og kommoden imens babyen var helt liten, og latt gubben klatre over beina en liten tid. Når Benjamin er noen måneder og har litt bedre immunforsvar, kan dere sikkert bytte tilbake igjen hvis det blir tungvindt at han klatrer over beina dine. [:)]

Eldstemann lå også omtrent som deres seng er plassert på tegningen fra han var rundt 5 måneder, og vi merket ikke noe til forkjølelser da. Og vi luftet døgnet rundt da, for han ble lagt der rundt august. [:)]
Frem til det lå han i vogge (vognbag de første ukene) på andre siden av rommet.

da kidden min var liten og soverommet var trangt så sov han i hengevugga si det første halve året. jeg hadde den over fotenden min i senga. vi hadde en leander men den er dyr. finnes jo billigere alt: http://www.tecsor.no/catalog/index.php?cPath=1&main_page=index

du kan jo sette senga der og kjenne selv om det blir trekkfullt oppi der før du putter kidden oppi der.

ORIGINAL: Nullenusken

Slik står sprinkelsenga her også...
Overhoooode ikke annen mulighet, for det mangler 10cm om vi snur senga..

Vi måtte ligge sånn som på tegningen i 1 år!

Robin lå da hele tiden på nedereste hakket i sprinkelsenga og det hjelper jo sikkert mye på ift om den hadde vært på øverste hakket.. Og det var jo kun på våren/sommeren vi hadde vinduet åpent..
Han var ikke syk 1 eneste gang pga det!

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

hmm, det tror jeg ikke på[:-] med mindre sengen skal stå i et innhuk..

Men da har dere han på eget rom da, for med vinduet kan være veldig duumt for babyen

Ehh... neivel? "Tror ikke på"???
Tror du jeg sitter og lyger til deg?
Da kan du få komme og ommøblere rommet du da!

Er snakk om kanskje 35 cm på kantene av sengen her, Thomas vil måtte krabbe over fotenden for å komme seg i seng, og sprinkelsengen kan ikke stå på samme side som skapet, for da får vi ikke opp skapdørene. Er heller ikke mulighet for å flytte skapet, for det er bygget fast i veggen. Vi får nesten ikke opp skapet sånn vi har det nå engang....

Er uansett ikke snakk om UNDER vinduet, som mange av dere skriver, er i så fall VED SIDEN AV vinduet.............

Huff, ble skikkelig lei meg nå jeg............. [:(]

Kan du ikke bytte plass på sengen og kommoden da?  Klem[:)]

Back
Topp