Sprinkelseng ved vinduet?

Nullenusken

Forumet er livet
Eneste plassen vi har plass til sprinkelseng på vårt soverom er ved siden av vinduet....
Vinduet kommer til å være lukket på starten, men ettersom det blir vår, så blir det jo åpnet litt....
Blir det for mye trekk ned i sengen?
Skal ha på sengehimmel, men den hjelper kanskje ikke så mye?
Noen andre som har den ved siden av vinduet? Gikk det greit?

Jeg ville ikke hatt den under vinduet pga trekk og kaldras...

flytt sengen deres mot vinduet.. er det plass til sprinkelsengen der så vil det jo være plass der sengen deres sto.. ingen her har sovet nær vinduet..

Jeg ville ikke gjort det.

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

flytt sengen deres mot vinduet.. er det plass til sprinkelsengen der så vil det jo være plass der sengen deres sto.. ingen her har sovet nær vinduet..

Det er umulig å flytte det rundt sånn....
Veldig tungvint rom....
Eneste plassen som er mulig er der ved siden av vinduet, eller på eget rom i en annen etasje....

hmm, det tror jeg ikke på[:-] med mindre sengen skal stå i et innhuk..

Men da har dere han på eget rom da, for med vinduet kan være veldig duumt for babyen

Her må Lille sove ved vinduet, siden det er umulig å slytte senga vår på det lille rommet..

Men tenker jeg drar den mot døra om natta, og må man forbi så får man bare flytte litt på den..[&:]

Jeg satt sengen til lille under vinduet når hun var liten, tenkte meg rett og slett ikke om.... Men hun ble da plaget med forkjøleser, noe jeg ganske trygt kan si var vinduet

Men da har dere han på eget rom da, for med vinduet kan være veldig duumt for babyen

Enig.. Heller på¨eget rom en under vinduet... Trekk er kjempeskummelt, og samme hvor gode vinduer man har så er jo glasset noe kaldt..

ORIGINAL: charley

Jeg ville ikke gjort det.

Ville ikke satt sengen under vinduet nei. Jeg vil ikke selv ligge under vinduet pga trekken.

Bruk bagdelen til vogna da vel på et annet sted av rommet? Der vi bodde da snuppa var baby var det ikke plass til sprinkelseng at all... Altså det var "hull" i veggen beregnet til dobbeltsenga, vi hadde til og med hver vår dør inn på soverommet. Men vi hadde kurv med hjul de første 3 mnd. Den fikk plass stort sett over alt.
Eller så kan dere jo samsove? Mange muligheter.

Bagdelen til vogna. Kan sette den i midten av senga dåkka, gulvet osv[:)]
Ville nok ikke hatt en liten baby under et vindu[;)]

Snuppa mi sov i vognbaggen til ho var 11 mnd[:)]

Ehh... neivel? "Tror ikke på"???
Tror du jeg sitter og lyger til deg?
Da kan du få komme og ommøblere rommet du da!

Er snakk om kanskje 35 cm på kantene av sengen her, Thomas vil måtte krabbe over fotenden for å komme seg i seng, og sprinkelsengen kan ikke stå på samme side som skapet, for da får vi ikke opp skapdørene. Er heller ikke mulighet for å flytte skapet, for det er bygget fast i veggen. Vi får nesten ikke opp skapet sånn vi har det nå engang....

Er uansett ikke snakk om UNDER vinduet, som mange av dere skriver, er i så fall VED SIDEN AV vinduet.............

Huff, ble skikkelig lei meg nå jeg............. [:(]

Vi skal ha våres ved siden av vinduet, så jeg tenkte at jeg kunne legge ett sammenrulla pledd i vinduet. hehe.. Sengehimmel og sengekanten vil nok gjøre det litt lunere[:)]

Da villa jeg heve ut nattborda å skubba senga inntill vinduet, så kan babysenga stå på andre sia[:)]

ORIGINAL: Gitte__

Da villa jeg heve ut nattborda å skubba senga inntill vinduet, så kan babysenga stå på andre sia[:)]

Samme her..

ORIGINAL: Nullenusken

Ehh... neivel? "Tror ikke på"???
Tror du jeg sitter og lyger til deg?
Da kan du få komme og ommøblere rommet du da!

Er snakk om kanskje 35 cm på kantene av sengen her, Thomas vil måtte krabbe over fotenden for å komme seg i seng, og sprinkelsengen kan ikke stå på samme side som skapet, for da får vi ikke opp skapdørene. Er heller ikke mulighet for å flytte skapet, for det er bygget fast i veggen. Vi får nesten ikke opp skapet sånn vi har det nå engang....

Er uansett ikke snakk om UNDER vinduet, som mange av dere skriver, er i så fall VED SIDEN AV vinduet.............

Huff, ble skikkelig lei meg nå jeg............. [:(]

senga til ho mi på 9mnd står sån som du har tenkt og ha sprinkel senga og ho er aldri syk..er jo ikke ret under vinduet...ho ble flyta på eget rom da ho var 5mnd og før ho ble flyta lå ho i sprinkel seng enda nermere vindu og ho har aldri vært syk..ana en små forkjøla for at mi har vært det---

Back
Topp