Sprinkelseng til vanlig seng?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Når byttet dere ut sprinkelsengen til vanlig seng? Hvordan gikk overgangen?

Eldste sov i den til han var 5 år. Er sånn man tar vekk sprinklene på den ene langsiden så det blir en type juniorseng. Den tok vi vekk da han var 2,5-3.

Hun var vel godt over 2 år. Det gikk overraskende bra faktisk :-)

2 år. Da klarte hun å klatre over, så var ikke vits i å ha den da. ;) Overgangen gikk helt fint.

Eldste var 3 år og minsta var 4 år når de gikk fra sprinkelseng til vanlig seng.

Eldste sov i den til han var 5 år. Er sånn man tar vekk sprinklene på den ene langsiden så det blir en type juniorseng. Den tok vi vekk da han var 2,5-3.
Min yngste på 4,5 år sover også fremdeles i en slik sprinkelseng. Hun blir nok nærmere 5 år før vi bytter, skal flytte og få bedre plass først. :) Eldste min byttet til stor seng da han var 1,5 år. Vi har aldri brukt sprinklene på den siste langsiden, så jeg tror ikke det har vært noen overgang for mine barn. Ingen av dem har sovet i lukket seng uansett.

Hun hadde en gammel uttrekksseng som hun brukte men hadde vel den til rett føre hu ble 4 mener jeg :) så fikk hu ny seng til jul 1 mnd før hun ble 4 :)

Mini var rett rundt to da vi bytta. Da var hun lei av å ligge innestengt og ville kravle opp i senga selv. Gjorde litt stas ut av det å få ny stor seng og har liten dyne og pute oppi, samt en stor bamse i enden så den ikke føles såååå stor. Hun stortrives!

Når han var mellom 1 - 1,5 tok vi vekk kanten.. altså han klatret oppå over kanten og hoppet ned , dermed ingen vits å ha på kanten :P

Eldste var faktisk 3,5!
Jeg gruet meg så fælt fordi leggingen gikk så fint. Men det gikk like fint i ny seng, så jeg trengte ikke grue meg

Ca ved 2årsalder. Gikk knirkefritt, hun har kommet gående ut av sengen sin selv 2-3 ganger bare, og hun er nå 4år:)

Back
Topp