sprinkelseng fra ikea?

Lene J

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring m sengene til ikea? Er de stødige? Er så redd for at senga jeg kjøper skal være for lett og kanskje bekke når baby blir litt større.. akk disse bekymringene[8D]

hehe tror ikke du skal bekymre deg for at de skal brekke. da ville jeg trodd at de ikke hadde hatt lov til å selge dem :) så det er nok bare å kjøpe :) de tåler en del kg!

ORIGINAL: Ellie86

hehe tror ikke du skal bekymre deg for at de skal brekke. da ville jeg trodd at de ikke hadde hatt lov til å selge dem :) så det er nok bare å kjøpe :) de tåler en del kg!

Hehe, ikke brekke, men bekke/tippe[:D]

Jess! Jeg har erfaring med sprinkelseng fra IKEA. Helt super. Lett å sette sammen, og stødig og god!![:)]

Vi har kjøpt den hvite sprinkelsengen fra ikea, den til 850,-. Har ikke tenkt over at den kanskje kan bekke, men tror det er lite sannsynlig. Den er ganske stødig syns jeg hvertfall. Vi syns ikke det er noe vits i å legge så altfor mye penger i en seng, hvis den fra ikea er bra nok [:D]

ORIGINAL: SecondTimeAround

ORIGINAL: Betty O

Jess! Jeg har erfaring med sprinkelseng fra IKEA. Helt super. Lett å sette sammen, og stødig og god!![:)]

Vi har seng fra Ikea denne gangen, og madrass fra Møbelringen. Velger å bruke mer på selve madrassen, da denne er avgjørende for god liggekomfort hos bebis [;)] Etter at JEG hadde satt sengen sammen i dag fikk jeg sambo til å klatre oppi!!! [:D] Den holdt hans 80 kg, så da holder den herjing fra en baby eller toddler også... [8D]

Hensvik sprinkelseng fra Ikea 845,-

Svane Classic baby fra Møbelringen 800,-

oi, den senga var jo kjempefin!! sånn vil jeg ha[;)]

SecondTimeAround: Det ble den madrassen på oss også, etter du anbefalte den[:D]

Back
Topp