Sprinkelseng fra Ikea

Spirea

Glad i forumet
Noen flere som har kjøpt sprinkelseng fra Ikea? Vet ikke hva jeg skal velge her: Man kan velge mellom forskjellige typer madrasser, tykkelse og kvalitet. Oppå anbefaler man overmadrass og/eller madrassbeskytter.
Hva trenger jeg egentlig?? Hvor tykk madrass trenger babisen egentlig, og er det nødvendig med overmadrass? Madrassbeskytter er vel det samme som tisselaken, og det er kanskje greit å ha? Men i tilegg til overmadrass eller? Hva har dere kjøpt? hm...

skulle egentlig kjøpe seng fra ikea men nå kjøper vi heller ny til elise så overtar babyen elise sin gamle[:D][:D]madrassen til den kjøpte vi på reflex det er sånn madrass som ikke trekker til seg fuktighet så da slapp vi madrass beskytter....

Skal på ikea nå jeg, så skal svigermor kjøpe seng til oss. Vil ha den hvite jeg også, men har ikke peiling på madrasser.. Får se hva de har der.

ORIGINAL: lenebj

Jeg har tenkt å kjøpe sengen på IKEA, den hvite, der man ka ta av ene siden. Tenkte å kjøpe den springfjærmadrassen med overmadrass. Var utstilt her i Bergen en stund, så veldig god ut[:D]

Ja, den hvite var veldig fin. Du mener den med hele kortsider. Var litt mønster i treet? Men det ser ut som den er gått ut av produksjon. Nå har de kun hvit med sprinkler rundt hele. Ser sånn ut http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90115997
Likte best designet på denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80108662 best av de som de har inne nå. Rart de ikke har laget den i hvit også...

ORIGINAL: heelene

Skal på ikea nå jeg, så skal svigermor kjøpe seng til oss. Vil ha den hvite jeg også, men har ikke peiling på madrasser.. Får se hva de har der.

Få høre hva du kom frem til da :)

ORIGINAL: smackazz

skulle egentnlig kjøpe den hvite sprinkel senga frå åsane, men de hadde tatt den ut av butikken pga sikkerhets feil, så da ombestemte eg meg [:)]

Oi! hva var galt med den? venninna mi har den. Så kjipt - den var jo så fiin.

Å, får de den inn igjen? Dette må jeg sjekke opp! Det var den fineste senga [:D]

vi har en gammel ikea seng som vi har arvet, men vi kjøpte madrass på bohus for ville ha en skikkelig madrass (svane).

når vi kjøpte ny seng til elise nå måtte vi kjøpe madrass på ikea for det var den som hørte til vi kjøpte en sånn vokseseng......da valgte vi å kjøpe sånn tisselaken til å ha oppå......

Angående den hvite sengen med hele kortsider, så skulle den komme inn igjen veldig snart på furuset ihvertfall. han sa ikke noen annen grunn enn at den var utsolgt da... men hvis det var noe feil på den og de trakk den tilbake, så regner jeg med de ordner feilen før de selger den igjen[:D] venter "tålmodig"....

Angående ikea-madrasser anbefalte han selgeren å ikke kjøpe med fjærer i til helt nyfødte... vet ikke hvor mye peiling han hadde.. hva tror dere?

ORIGINAL: WaNt a bAbY

tror den sengen på ikea var truket tilbake pga noe med malingen.. den kommer ut igjen ganske fort[:D] fin seng[:D]

Det vard et som var feilen ja, så ingen fare når den kommer inn igjen[:)]

Back
Topp