Sprinkelseng eller bedside?

*Pink Sugar*

Betatt av forumet
Er så fryktelig usikker ! Virker veldig deilig å bare ha babyen ved siden av seg når man ammer. Men samtidig må jeg jo kjøpe større seng etterhvert :(

Her håper jeg kommende storesøster er ute av sprinkelsenga til neste mann kommer, hvis ikke håper jeg å få mannen med på å kjøpe en bedside vi kan bruke i mellomtiden :)

Har bedside fra før, syns det var genialt! Så kommer til å bruke den igjen. Så må vi bare få storebror ut av vårt rom i sprinkelsenga si så det blir plass :rolleyes:

Vi kjøpte en 1.80 seng for noen år siden med tanke på familieforøkelse, så her sov baby i senga med oss helt til han ble mobil nok til å kunne falle ned. Da flytta vi han til sprinkelseng :)

Hadde sprinkelseng sist. Denne gong vil eg kjøpa bedsidecrib:)

Vil absolutt anbefale bedside! Har prøvd begge deler til nyfødt, og sprinkelseng er utrolig mye tyngre!! Man må jo til stadighet ta opp disse små :-) Er verdt investeringen, og man kan finne på finn til en grei penge -sprinkelseng som du må ha etterpå kan du jo få gratis på finn til og med (om ikke du er altfor nøye på farge osv).

Syntes det var kjempedeilig med bedside. Men den holder bare 6 mnd, til baby begynner å reise seg. Da må det sprinkelseng til.
Men du får vel kjøpt sprinkelseng hvor du kan senke ene siden (slik at det blir en bedside)? Men da må man vel ha god plass ved siden av sengen..
Helt sikkert ikke et must, men jeg er glad jeg hadde den. Fikk den til jul siden jeg fikk januar-baby sist. Mer februar-baby er det jo også gode muligheter for å kunne ønske seg litt til jul. [emoji4]

Hvordan type bedside skal dere kjøpe? E så usikker. Tenkte på denne :

Vedlegg

• C3B98FF0-FCAA-496A-A1F5-BE7D20A59363.jpeg
    C3B98FF0-FCAA-496A-A1F5-BE7D20A59363.jpeg
    214,3 KB · Visninger: 36
Bedside er helt genialt :) Hadde det ikke til første og det angrer jeg på..

Vi hadde chicco next to me til storebror, men ble mer til at jeg sovnet med han inntil meg enn å flytte han over. Så hvis storebror får større seng til lille kommer, blir det sprinkelseng denne gang. Storebror hadde panikk for sprinkelsenga et par mnd når vi senket den ned, så vil helst unngå det med neste[emoji85]

Sverger til bedside crib!!!! Anbefales de første mnd altså! Vi gikk over til sprinkelseng på eget rom når lillemor var ca 7 mnd! :) gjorde sovingen inn på rommet vårt lettere for alle parter!!

Ser ut for at det blir bedside crib her også, ser så genialt ut!

Back
Topp