sprinkelseng eller barneseng

*smilet*

Gift med forumet
Lurer på om noen har begynt med barneseng for nurkene. Her kunne vi kanskje hatt det, men jeg syns det enda er litt tidlig. Spesielt i noen perioder.. hehe.. men hva har dere. 

Sprinkelseng.
Ser ikke noe behov for å bytte enda. Må vel bli når lillebror kommer å tar over senga hennes. Men blir han som henne så sover han ikke i der den aller første tiden så enda ei stund til vi trenger å tenke på det[:)]

Vi har sprinkel seng ennå. Ser ikke helt behovet for annen seng enda[:)]

sprinkelseng, skjønner ikke hvorfor man skal bytte før de klatrer utav i grunn[:)]

Herman har ei skummel trapp rett utenfor døra si, så her blir det sprinkleseng så lenge som mulig! Men kjenner jeg ham rett så er det like før han klatrer ut av den [&:] Klatrefant!

Sprinkelseng til hun klarer å klatre ut [:)]
Og det tror jeg er en stund til. Er ikke så stor på vekst hun her, ei klatremus (foreløbig) [:)]

Skal ha sprinkelseng lengst mulig. Så som han snur og kryper rundt når han sover kommer han bare å ramle ur senge hvis han ikke hadde sprinkelsengen. [:D]

om dere skal bytte til stor seng, husk å ha en med gooood kant på. nå er eldste mi 3, og eg er glad det er ein liten kant på senga(kili juno seng), for hu virre jo rundt i søvne som en nysluppet fjert i en korgstol...

ORIGINAL: lykkeligmamman

om dere skal bytte til stor seng, husk å ha en med gooood kant på. nå er eldste mi 3, og eg er glad det er ein liten kant på senga(kili juno seng), for hu virre jo rundt i søvne som en nysluppet fjert i en korgstol...

Hahahah![:D] så bra!
Vi skal også ha sprinkelsengen til han klarer å klatre ut av den eller til han blir for lang for den eller om det kommer noen småsøsken som skal ta over den[:-] Så blir ikke "stor-gutt-seng" med det første enda[:)] Selv om det sikkert hadde gått bra!

ORIGINAL: lykkeligmamman

sprinkelseng, skjønner ikke hvorfor man skal bytte før de klatrer utav i grunn[:)]

Spinkel enn så lenge. Men kunne fint hatt vanlig seng. Så kommer det et greit tilbud så slår vi nok til :-)

Sprinkelseng til hun klarer å klatre ut
Og det tror jeg er en stund til. Er ikke så stor på vekst hun her, ei klatremus (foreløbig)
Her og

Back
Topp