Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hææ ? det har jeg aldri hørt noe om
hadde det med første, skal ha det nå også regner jeg med, de er jo laget så barnet ikke skal sette fast hender/føtter?
Eldste hadde det. Men nå er yngste 1 år og enda ikke montert det på senga. Har vurdert på hytta men det er fordi der har han en jernseng og slår seg ganske mye om natta så han får ikke sove ordentlig. Men da bruker jeg i så fall en som en tykk og stiv. Eldste prøvde å henge seg i en tynn en når hu var rundt 1 år.
Ja, selvfølgelig.
Det har blitt for mye hysteri.Hvorfor ser du det som en selvfølge?
For meg er det en selvfølge å ikke ha det pga faren for krybbedød.
Det har blitt for mye hysteri.
Jeg synes det har en funksjon.Oi sann.. Så du velger heller å bruke noe som ikke har noen som helst funksjon, men som øker faren for at barnet ditt dør?
Det er... spesielt..
Har det der også. Men gidder ikke å skru fra hverandre den senga og sette opp en reiseseng til min sønn de få gangene vi er der. Dessuten er den reisesenga der for besøk og min nevø bruker den. Har kun vurdert det. Men det går fint og han sover natta gjennom når han først sovner ordentlig. Skal dit snart og få se hvordan det går. Han er nå 1 år så det går nok bedre snartKjøp heller en reiseseng.![]()
Jeg synes det har en funksjon.
Det viktigste for å unngå krybbedød er jo at de ligger på rygg. Det er nesten ingen som dør av krybbedød lenger. så det har blitt litt hysteri.
Det anbefales f.eks. å amme for å unngå krybbedød. Men det er det ingen som maser om.
Det er så mye andre ting babyer dør av. men likevel er det et evinnelig mas om krybbedød.
Du får synes hva du vil. Men det er hva jeg tenker om saken.
Jeg leser hva du skriver. og jeg bryr meg ikke. Hun er uansett snart 3 år og har slutta med sprinkelbeskytter.Du 'synes' det har en funksjon? Hvilken funksjon er det ditt barn har bruk for da, som ingen andre barn trenger det for?
...så fordi det finnes andre ting barnet kan dø av, så introduserer du frivillig en ting til?
Det blir jo som å si at fordi barnet kan bli påkjørt på sykkel, så derfor gidder du ikke bruke bilbelte..
Det "mases" om alt som kan unngå krybbedød, det får man informasjon om på sykehuset, og på helsestasjonen, og dedikerte foreldre tilegner seg den kunnskapen selv også.
Hører du ikke selv hvordan dette høres ut? Du synes det er "mas" når det handler om barnets beste, og om noe så forferdelig som å kunne miste barnet sitt pga egen tankeløshet, når det så enkelt kan unngås?