Sprinkelbeskytter seng

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
noen anbefalinger å komme med?:)

Jeg kunne tenke meg en som er litt tykkelse på og ihvertfall som holder seg godt oppe, så med litt stivhet kanskje.

Babydan er tykk, selges på nett og på babyshop :)

Jeg kjøpte Sebra sin :)

Jeg har fra princess, er evig god nokk ^^ er tynn og den kan bli dratt ned men har ikke sett at det er noe problem foreløpig (skal jo ikke leke i senga si så) :-)

ImageUploadedByBV Forum1438440626.486849.jpg

Vet du om den brettes lett i kantene på ei 120x60 seng, eller passer den best i de runde sengene?:)
Den skal kunne brukes helt fint i de vanlige sengene også :) Vi har vanlig sprinkelseng fra Troll. Jeg har ikke fått montert sengen enda, men det skal jeg gjøre til uken, så da kan jeg ta et bilde når jeg har testet! ;)

Den skal kunne brukes helt fint i de vanlige sengene også :) Vi har vanlig sprinkelseng fra Troll. Jeg har ikke fått montert sengen enda, men det skal jeg gjøre til uken, så da kan jeg ta et bilde når jeg har testet! ;)
Ja jeg ser på bildene at de fra Babydan også er likt designet uten brett slik som denne. Tror nok det blir en sånn type sengekant. De ser solide og gode ut.:) lurer på å vente til vi har vært på 3D ul nå i august og vi forhåpentligvis vet kjønn helt sikkert. For jeg tror kanskje jeg ønsker farger på den og ikke bare nøytral eller hvit.:)

Jeg kjøpte denne på Lekmer.no, merket er Bliss:

bliss-sthlm-sprinkelbeskyttelse-gingham-dots-pink-rose.jpg

også fikk vi med denne gratis da vi hentet en sprinkelseng, merket er Sebra:

varenr1048.jpg

Også har vi en hvit en fra IKEA :)

Back
Topp