Spretta nyheten?

Jeg er 8+1 nå og vi har ikke sagt noe til noen andre enn samboer enda! Fint å ha det som en liten hemmelighet og jeg vil gjerne slippe å måtte gi dårlige nyheter hvis noe skulle skje. Men vi sier det nok til familie etter uke 12 :)

Det kan være at jeg sier noe på jobb til uka hvis jeg er veldig dårlig i forbindelse med en utflukt, men da vil jeg be om at den jeg sier det til ikke sier det videre, enn så lenge.

Vi har fortalt det til ganske mange allerede :) Synes det er så stas, og ønsker ikke å gå rundt å holde på hemmeligheten bare pga. frykt for å miste eller at noe er galt. Uansett om det skulle være tilfelle, så er det greit at de vet om hvordan vi har det.
Så her vet mamma, stefar, pappa og hans kone, storebror og svigerinne, hans brødre, hans mamma, et vennepar og et par kollegaer :)

Her sprekker nok nyheten nå som ungene vet det. Men tenker det er greit. Det blir fint å kunne dele det med verden:)

Har fortalt det til en kollega som visste at vi prøvde og en nær venninne jeg vet ikke sier det videre. Jeg synes det er koselig å holde det for oss selv så lenge vi klarer. Men vi er bedt i bursdag til svigerinnen min om tre uker og hun skjønner vel tegninga når jeg ikke skal drikke. Vi har tre gutter mellom 7 og 10 år og vet ikke helt når og hvordan vi skal si det til dem enda, men regner med at når de har fått vite det vet plutselig mange det[emoji23]

Er 7+2 i dag. Ei venninne som visste at vi prøvde, fikk bilde av testen samme dag jeg tok den. Søstera mi fikk vite det 7+0. Foreldrene våre, og resterende søsken, får vite det etter TUL 7+6. Resten får vente til etter uke 12, i alle fall. På jobb må jeg se an formen, men foreløpig trenger jeg ikke å si noe.

Har fortalt det til mi beste venninne. Og kollegaen/sjefen til mannen skjønte tegninga når mannen måtte heim ein ettermiddag fordi eg var dårlig...[emoji85]
I kveld spurte ei venninne meg rett ut, og eg løy. Eg ser ho ikkje igjen før til sommaren. Det kjennes ikkje godt!! Men eg var ikkje klar for at venninne3 som også var her i kveld skulle få vite (ho har fortalt vidare hemmeligheter før)..

Vi har spretta nyheten til alle i våres familie [emoji4] Er vårt første barn, og mange vet at vi har prøvd lenge. Skulle det gå galt er det flere å dele sorgen med [emoji4] sånn har i alle fall vi tenkt.

En søster, min mor, svigermor, svigerfar og fire venninner vet..
Vi holder ikke slikt hemmelig for det er greit å ha støtten uansett hvilken vei det skulle gå.

Litt samme tankegang her.. Har sagt det til de som vi uansett hadde sagt det til hvis det skulle gått galt.. [emoji173]️

Mange som vet her! Mange som vet om ivf-prosessen og forsøket, så da er det naturlig at de får vite resultatet også[emoji12][emoji12][emoji12]

Back
Topp