Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
På dagtid føler jeg har så som så med melk, han spiser med stor lyst men svelger sjeldent, redd han ikke blir helt mett, har begynt med å legge han til på det brystet han avsluttet på bare for å få opp produksjonen, MEN så kommer natten, jr har begynt å få rutine på mat 23, 4, 8 men da spiser han lite og bare en side og produksjonen min er tydeligvis på topp da! Ender med totalt sprengte pupper og en gutt som sikkert ikke hadde trengt å få mat kl 4 men da er jeg så sprengt at jeg nester vekker han kan jo ikke sove på magen pga puppa så... Er det noe jeg kan gjøre for å snu døgnet på puppa mine? Orker ikke å stå opp for å pumpe meg noe som det snart ender med all tips å triks mottas med STOR takk
Er på natta produksjonen er på topp, så veldig lurt at du ammer på natta hvis du ønsker å øke produksjonen. Jr her har begynt å sove 6-7 timer i strekk på natta, så våkner med forholdsvis sprengte pupper jeg også. Pleier å bare legge han til mens han sover. Han spiser i søvne, haha Gir litt fra hver pupp for å få bort trykket. Vanskelig å komme med generelle råd, da disse små er så forskjellige
Snuppa her I hus har funnet ut at ho vil såve 10 timer om natta (skal jo ikke klage på det akkurat ) så er litt spreng på morgenen. Blir bedre for hver dag stadig mindre spreng og har greit med melk på dagen igjen