Sprengte nattboobs

Lena87

Forelsket i forumet
På dagtid føler jeg har så som så med melk, han spiser med stor lyst men svelger sjeldent, redd han ikke blir helt mett, har begynt med å legge han til på det brystet han avsluttet på bare for å få opp produksjonen, MEN så kommer natten, jr har begynt å få rutine på mat 23, 4, 8 men da spiser han lite og bare en side og produksjonen min er tydeligvis på topp da! Ender med totalt sprengte pupper og en gutt som sikkert ikke hadde trengt å få mat kl 4 men da er jeg så sprengt at jeg nester vekker han :p kan jo ikke sove på magen pga puppa :confused: så... Er det noe jeg kan gjøre for å snu døgnet på puppa mine? Orker ikke å stå opp for å pumpe meg noe som det snart ender med :mad: all tips å triks mottas med STOR takk :)
 
Er på natta produksjonen er på topp, så veldig lurt at du ammer på natta hvis du ønsker å øke produksjonen. Jr her har begynt å sove 6-7 timer i strekk på natta, så våkner med forholdsvis sprengte pupper jeg også. Pleier å bare legge han til mens han sover. Han spiser i søvne, haha :) Gir litt fra hver pupp for å få bort trykket. Vanskelig å komme med generelle råd, da disse små er så forskjellige
 
Snuppa her I hus har funnet ut at ho vil såve 10 timer om natta (skal jo ikke klage på det akkurat :p ) så er litt spreng på morgenen. Blir bedre for hver dag :) stadig mindre spreng og har greit med melk på dagen igjen :)
 
Back
Topp