Sprengt..!

Sportymamma86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er det flere som føler seg sprengt i magen for tiden? Min mage er ikke blitt så stor, men føler meg sprengt og luftfull selv om jeg ikke har luft, skikkelig frustrerende :(

Jepp! Sikkert litt fordi hu ligger høyt oppe, så når jeg sitter klemmes ribbeina. Ikke deilig! Bh er også uaktuelt med mindre jeg må være presentabel :P

Samme her! Holder på å bli gal!

Vurderer å be om sykemelding, da det har blitt skikkelig smertefullt:(

Jepp! Sikkert litt fordi hu ligger høyt oppe, så når jeg sitter klemmes ribbeina. Ikke deilig! Bh er også uaktuelt med mindre jeg må være presentabel :P
Haha, har gått over til sportsbh daglig, er digg :) men ja når jeg sitter så skvises absolutt alt, ikke noe behagelig nei :p

Samme her! Holder på å bli gal!

Vurderer å be om sykemelding, da det har blitt skikkelig smertefullt:(
Har hatt det nå i to dager, er veldig intenst og vondt til tider, men har heldigvis min siste vakt på jobb ikveld, så skal bli godt å slippe å jobbe i allefall :)

Føler meg som en sprekkeferdig ballong til tider, og magen buler skikkelig i alle retninger. Gjør vondt, og jeg må "vagge" om jeg skal opp å gå:p Hallo, tredje trimester og sjarmøretappen;)

Føler meg så absolutt helsprengt om dagen! Spesielt på slutten av dagen, når jeg har fylt opp med mat :hungover: det er spesielt vondt rett ved siden av navlen, og har en følelse av at det er rumpa som ligger og trykker der :p

Føler meg som en sprekkeferdig ballong til tider, og magen buler skikkelig i alle retninger. Gjør vondt, og jeg må "vagge" om jeg skal opp å gå:p Hallo, tredje trimester og sjarmøretappen;)

Helt som meg. Min mage er stor og helt hard. Han beveger seg masse og sprenger seg ut over alt. Ikke behagelig. :eek::D

Føler meg så absolutt helsprengt om dagen! Spesielt på slutten av dagen, når jeg har fylt opp med mat :hungover: det er spesielt vondt rett ved siden av navlen, og har en følelse av at det er rumpa som ligger og trykker der :p
Ja merker det spesielt godt en time etter middag, da er jeg sprengt :p

Føler meg også veldig sprengt til tider, men merker det spesielt godt når jeg sitter oppreist. Fryktelig ubehagelig på jobb!

Jaa til tider føles det som om han ligger å skyver fra mot ryggen min. Når jeg sitter rett opp får jeg prikking under bhen på venstre side. Føles ut som det dovner bort. Alle bher er trang, men klarer ikke å gå uten heller :p

Jaa til tider føles det som om han ligger å skyver fra mot ryggen min. Når jeg sitter rett opp får jeg prikking under bhen på venstre side. Føles ut som det dovner bort. Alle bher er trang, men klarer ikke å gå uten heller :p

Den følelsen får jeg også, dog uten bh...

Sprengt ja:eek: og vaggende gange:eek: føler meg som en gås :rolleyes: og jeg som alltid har tenkt om de vaggende gravide at de bare skal vise frem magen og "skryte" av at de er gravide (ja jeg er slem):confused: men det er vel derfor jeg har fått gåse-gangen selv denne gangen da:confused:

Back
Topp