Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen dager føles det som om magen er staaaappfull og nesten sprenger.. Er det fordi den vokser? Er litt ekkelt, og tenker hvordan det skal føles ut etterhvert når den virkelig blir stor
Du er ikke alene! Jeg har hypermesis og klarer å få i meg lite mat, men når jeg har spist litt mat så føles det som jeg har stappet meg på julemat som man gjerne gjør i jula!! Normalt sett kan jeg spise en god del før jeg føler meg så stappa, men nå blir jeg nesten det av to biter og utrolig ubehagelig! Sikkert det at man er oppblåst og at bebisen prøver å lage seg mer plass som gjør det
Veldig oppblåst her også! Ser ut som jeg er langt på vei rett etter jeg har spist for magen buler ut helt oppe der magesekken er...og jeg spiser veldig lite for tiden. Etter 3 biter kjenner jeg meg stappmett. Tarmene fungerer tregere nå. Men kan ikke huske det var slik resten av svangerskapet. Jo kanskje helt på slutten så ble jeg veldig fort mett.