Sprengt, deformert mage?

Karosunni

Betatt av forumet
Magen min sprenger og modnes. Føles som bebbis "tyter" ut og lager rare former på magen. Flere?
Er nok kynnere også. . Kjennes ut som en heftig treningsøkt når livmoren først "slipper tak"..

Ja. Her er det mange rare former på magen! :-) Om morgenen er den helt spiss, og når det er kynnere presser baby rompe og rygg utover. Morsomt. :-)

Sprengt mage her og! Føtter og rompe prøver å sprenge seg ut ved ribbeina:p bare litt sårt ja... ;) Og det svir slik rundt navlen, huden er jo helt strekt.. komt noen flotte strekkmerker nå, smører som en gal men ingenting hjelper på svien:( noen som har tips til en genial krem eller?

Sprengt mage her og! Føtter og rompe prøver å sprenge seg ut ved ribbeina:p bare litt sårt ja... ;) Og det svir slik rundt navlen, huden er jo helt strekt.. komt noen flotte strekkmerker nå, smører som en gal men ingenting hjelper på svien:( noen som har tips til en genial krem eller?

har du prøvd ansiktskremen fra nivea, med aloevera? (tror det er nivea) den har kurert det aller meste til meg iallefall :p brukte den b.la på halve kjæresten min ifjord da han ble solbrent :p

Back
Topp