Sprellemann, jeg blir uvel. :p

Zickaa

Flørter med forumet
Septembergull'17
Lille jenta i magen har varierende aktivitetsgrad fra dag til dag. Innimellom så er hun så aktiv at jeg blir fysisk uvel, altså kvalm. Flere som opplever det samme? :dance008

Ubehagelig at du blir dårlig av den aktive jenta, men herlig da med mye liv! :D Blir spennende å se hvor aktiv hun kommer til å være når hun kommer ut til oss. ;)

Har en fotballspiller her og.. gruver meg til han blir sterkere, da er jeg redd det kan gå hardt utover ribbeina :confused:

Jeg har også en skikkelig sprellemann i magen, blir ikke uvel Av sparkene som regel, men når jeg kjenner at han virkelig snur seg 360 grader så er det ganske ubehagelig.. men det er jo helt fantastisk at de er inni der!

Altså, bare så det er sagt: jeg setter pris på hver eneste bevegelse! :love7 Det blir bare litt voldsomt noen ganger. Hehe! :D Jeg pleier å tøyse og si at hun har arvet ADHD fra enten faren sin eller andre familiemedlemer, og det er faktisk helt greit det også. :) gleder meg til hun kommer ut, selvom jeg helst ser at hun holder seg der inne til minst midten av august. :Heartred

Eh, ja. Her er det periodevis helt villt :D nå som livmora begynner å komme ganske langt opp og, merker jeg at jeg bare blir mer uvel for da presser det så oppover og..! Hehe.. koselig altså, meen :p

Hender det er bevegelser som er både ekle og nesten litt vonde. Stort sett er det kos altså, men har vært en gang eller to hvor jeg har poka på magen for å få mini til å turne i andre retninger.. [emoji38]

Godt det ikke bare er meg! :santa

Blir kvalm av og til jeg også av romsteringa, men det er ikke så ille, og han roer seg om jeg beveger på meg.:happy:
Verst er det når han sparker mot blæra...har flere ganger bare så akkurat rukket doen :eek:

Haha, hender jeg ligger i senga, rett etter å ha vært på do.. kjenner at hun leker med blæra mi. Ofte en kamp jeg må godta at jeg tapte og går for å tisse atter en gang. :laughing002

Hehe... Den fighten der vinner vi ikke gitt [emoji23]
Haha, nei. Men jeg syntes vi skal ha for forsøket! Gruer meg NESTEN til hun blir sterkere, mistenker at det da vil gå hardt utover ribbeina. :scratch:knegg:

Haha, nei. Men jeg syntes vi skal ha for forsøket! Gruer meg NESTEN til hun blir sterkere, mistenker at det da vil gå hardt utover ribbeina. :scratch:knegg:
Det ska vi ha [emoji6] Spent på hvordan ribbebeina ska takle det jeg også. Bestemora til ei venninne fikk bristet noen ribbein når hu gikk gravid, så kan nok gå hardt for seg [emoji85]

Dette kan bli interessant. :rolleyes:

Back
Topp