Sprekkferdig!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Og jeg har så lyst til å føde NÅ! :P Babyen har ikke skjønt at det faktisk er lov til å legge seg i forskjellige positurer. I nesten to dager har den lille ligget rett oppunder høyre ribbein, så jeg kan jo såvidt sitte med ryggen i 90 graders vinkel. Lener jeg meg framover får jeg ikke puste. Nå ligger jeg i senga og ville teste ut å ligge på magen. Det gikk ikke, så jeg ligger halvveis på magen med ene beinet bøyd slik at kneet holder høyre side litt opp. Reaksjonen var to harde tramp i blæra! :P Så det likte vi ikke, nei...

I over en time tidligere i kveld var det visst zumbadans på timeplanen i magen slik at jeg hadde null konsentrasjon da jeg skulle lese fagstoff. :P

Så ja, nå vil jeg føde snart! :P Det kan ikke stemme at jeg skal gå to måneder til på denne måten.... :P Godt man kan se litt humor i det hele, da! :D

Så herlig! :-)
De tar ikke hensyn de babyene, hverken inni, eller på utsiden. Hi hi! :-)
Men kanskje de tenker det samme om oss; hvorfor må hun absolutt sitte sånn, hvorfor drikker hun det kalde greiene der, hvorfor prater hun så mye.... Hi hi. :-)

Igår kveld var det fest i magen min også, og så sparkene på utsiden. Men jeg ville ikke at en viss person skulle ta meg på magen, så jeg holdt det for meg selv! :-)

Litt morsomt da, hvordan de små kaprer oppmerksomhet allerede nå! :-)

Hehe :p Hørtes ut som din og min mageboer er av samme type :p

Her hadde babyen lagt seg på tvers tror jeg og presset mot både venstre- og høyresiden:p Det var smertefullt å våkne opp til midt på natta!! Etter litt stryk på magen og romsteringen letta smertene og sparkene kom en helt annen plass:) Så hensyn tar de ikke;)

Hihi! Ganske moro at de viser personlighet allerede inne i magen. Har også en livat tass i magen. Gleder meg til hun kommer ut :-) (men jeg er glad om hun venter litt til tross stadig bænging av urinblæra og vill sparkefest)

Ja, det er jo litt festlig med disse okkupantene. :P

Og jammen meg drømte jeg om fødsel i natt! :P Jeg hadde rier, satte meg i fødesenga og spredte beina. Jeg fikk såvidt begynne å presse før ungen var ute! :P Jeg fikk babyen så opp på brystet under en turkis t-skjorte jeg hadde på, og kysset og strøk det lille nurket. Helt fantastisk. <3 Andre gangen jeg drømmer om fødsel denne uka. :P

Det jeg lurer på er hvor tungt dette egentlig skal bli? Gikk tur med storebror i dag og blei helt utslitt, føler meg tung som bly og magen er i veien!! Hæ?! Ekle det litt tidlig? 2 mnd... Til? Er klar for å føde jeg og kjenner jeg... :p

Det jeg lurer på er hvor tungt dette egentlig skal bli? Gikk tur med storebror i dag og blei helt utslitt, føler meg tung som bly og magen er i veien!! Hæ?! Ekle det litt tidlig? 2 mnd... Til? Er klar for å føde jeg og kjenner jeg... :p
Merker også at magen er i veien.. et herkå bøye seg ned for å ta opp vannskåla til bikkja, eller å ta på sko og sokker! Dritt! Kroppen klarer ikke gå lengre turer, men sånn har det vært lenge nå, så det har jeg vendt meg litt til..!

Merker også at magen er i veien.. et herkå bøye seg ned for å ta opp vannskåla til bikkja, eller å ta på sko og sokker! Dritt! Kroppen klarer ikke gå lengre turer, men sånn har det vært lenge nå, så det har jeg vendt meg litt til..!
Bare ble litt fortvila over at det skjer så tidlig! Kan ikke huske at det var så slitsomt sist.. Men jeg har sikkert bare glemt det! For det er jo faktisk ikke lenge igjen nå... Herreguuuud!!!! Ser at noen i februar forumet har fått barn allerede!

Bare ble litt fortvila over at det skjer så tidlig! Kan ikke huske at det var så slitsomt sist.. Men jeg har sikkert bare glemt det! For det er jo faktisk ikke lenge igjen nå... Herreguuuud!!!! Ser at noen i februar forumet har fått barn allerede!
Det er min første, så ingen aning når det evnt SKULLE ha skjedd ;-) bare aksepterer og aksepterer jeg ;-)

Helt sykt at barnet snart kommer :-O spennende og skremmende!

Flere som opplever at dette er en ekstremt aktiv krabat ja :P Mener å huske at denne er mye mer aktiv enn den forrige, men er godt mulig jeg husker feil altså :P Han liker å klemme seg ned rundt symfysen og opp i ribbena. Ville protester når jeg sitter foran PC på jobben med sparking i alle retninger! Jeg er veldig sliten og dagen og gleder meg til at lille kom, men fikk litt panikk her i stad når det gikk opp for meg at det betyr at jeg kommer til å sitte her med to barn om 11 uker :arghh:

Haha, føler akkurat det samme! Har trappa alltid vært så tung?? Puster og peser voldsomt av å gå opp trappa at jeg må nesten sette meg ned i toppen. :P

Jeg også har begynt med det i det siste.. Begynner å grue meg noen ganger... Min første.. Samtidig som jeg gleder meg veldig :D

Min förste her også.. Vissa dager gruer jeg meg o föler meg redd, og visse dager bare vil jeg åke inn til föden nåå og at det kommer gå kjempe bra! Rart..
Blandade kännslor, men de er nok sånn de kommer vare fram til födsel. Kanske at magen blir så tung at man föler seg ferdig med at vare gravid og så gjerne vil möte lille underverket at det tar over redseln? Håper de vartfall :-)

Har en snill liten jente jeg :p hun minner meg om at jeg må rette meg opp i ryggen ved å dytte tærne sine godt inn i mellom ribbena. Hun minner meg også på at det er på tide å tisse stadig vekk.

Kjenner at det har skjedd noe den siste uken, nå begynner magen å vokse for fullt og jeg føler meg tung og sliter med å sitte/ligge godt. Alle daglige gjøremål blir så mye mer slitsomt nå! Kan ikke fatte at det fortsatt er 10 uker til termin :p

Jeg har vært klar lenge jeg! Og merker at jeg er veldig klar til å ikke være gravid lengre. Er ikke klar for å bli tobarnsmamma, men det er en annen sak:D er veldig dårlig på å være gravid:D

Merker at det har gått bedre den siste tiden fordi jeg er sykemeldt. Men nå vil legen ha meg ut i jobb igjen, med tilrettelegging. Gruer meg som fy!

Back
Topp