Og jeg har så lyst til å føde NÅ! Babyen har ikke skjønt at det faktisk er lov til å legge seg i forskjellige positurer. I nesten to dager har den lille ligget rett oppunder høyre ribbein, så jeg kan jo såvidt sitte med ryggen i 90 graders vinkel. Lener jeg meg framover får jeg ikke puste. Nå ligger jeg i senga og ville teste ut å ligge på magen. Det gikk ikke, så jeg ligger halvveis på magen med ene beinet bøyd slik at kneet holder høyre side litt opp. Reaksjonen var to harde tramp i blæra! Så det likte vi ikke, nei...
I over en time tidligere i kveld var det visst zumbadans på timeplanen i magen slik at jeg hadde null konsentrasjon da jeg skulle lese fagstoff.
Så ja, nå vil jeg føde snart! Det kan ikke stemme at jeg skal gå to måneder til på denne måten.... Godt man kan se litt humor i det hele, da!
I over en time tidligere i kveld var det visst zumbadans på timeplanen i magen slik at jeg hadde null konsentrasjon da jeg skulle lese fagstoff.
Så ja, nå vil jeg føde snart! Det kan ikke stemme at jeg skal gå to måneder til på denne måten.... Godt man kan se litt humor i det hele, da!