Sprekkferdig!!!

Ketalar

Betatt av forumet
Er det flere her inne enn meg som snart sprekker? Føler meg stort som et fjell, ingen klær passer, sliter med å få på meg sokkene og føler eg har lagt på meg 139 kg...kroppen føles såå tung! Har lagt på meg ca 11 kg til nå, og har fire uker igjen, så håper det holder seg der... Ville vel kanskje hjulpet å ikke drikke cola og spise snop hver dag, men... Dette går virkelig ut over økonomien også, igår syntes jeg så synd på meg selv at jeg kjøpte meg nye sko! :):)
 
Du er ikke den eneste som følder det slikt. Gud, føler det selv akkurat sånn, men syns ikke du har gått opp så veldig mye da. Jeg har gått opp ca. 14kg.Tror nok alle er slitne nå, og vil bli ferdig...Natt til idag fikk jeg skikkelig spark, klarte ikke å sove..
Og ja, jeg har ikke vært flink til å holde meg unna cola og snopp denne gangen...
 
Du er ikke den eneste som følder det slikt. Gud, føler det selv akkurat sånn, men syns ikke du har gått opp så veldig mye da. Jeg har gått opp ca. 14kg.Tror nok alle er slitne nå, og vil bli ferdig...Natt til idag fikk jeg skikkelig spark, klarte ikke å sove..
Og ja, jeg har ikke vært flink til å holde meg unna cola og snopp denne gangen...
 
Har 3 uker igjen og føler meg ikke sprekkferdig i det heletatt :) har ikke verdens største mage, og gruer meg til den er borte - er så fornøyd med hvordan jeg ser ut nå :) har jo bare lagt på meg 3 kg, og det skyldes nok fordi jeg ikke spiser eller drikker noe med sukker ;) ;)
 


Messy skrev:
Har 3 uker igjen og føler meg ikke sprekkferdig i det heletatt :) har ikke verdens største mage, og gruer meg til den er borte - er så fornøyd med hvordan jeg ser ut nå :) har jo bare lagt på meg 3 kg, og det skyldes nok fordi jeg ikke spiser eller drikker noe med sukker ;) ;)



3 kg. wooooww... sist gang var jeg veldig sun mn gikk opp like mye da også... høres ut som om du har det bra.. formen er fin????
 
Huff, ja! Føler meg så svær og dundrete. Har gått opp mye og da - 17 kg til nå:( Gikk opp 22(!) kg forrige sv.skap, trøster med at jeg ammet meg ned til normalvekt ganske kjapt.

Det begynner å bli så upraktisk med den digre magen, ja...
Men det er jo magehuset til lillemann, det hjelper litt å tenke på det:) 
 
Jeg føler meg ikke riktig sprekkeferdig, selv om jeg har lagt på meg 20kg! Men plagene blir bare fler og fler nå, så jeg gleeeder meg til å bli ferdig :D
 
Ikke helt sprekkeferdig her heller, til tross for 20kg i pluss ;) Har nok sikkert litt med at magen ikke er blitt så veldig stor, at man har sluppet unna de aller fleste plager, og egentlig er i veldig fin form til tross for bare fire uker igjen :) Nå ses det frem til siste arbeidsdag fredag om ei uke, skal bli utrolig godt å bare konsentrere seg om den siste tida, og forberedelser til lillemannen kommer :)
 
Hehe føler meg som en sprekkeklar ballong xD men er heldigvis bare 3 uker igjen:D har lagt på meg ca. 14 kg trur eg:P og å få på seg sokker d er et kapittel for seg selv, heldigvis hjelpe mannen når han e heima:) glede meg te å sleppe å gå på krykker, bli bedre i bekkenet (forhåpentligvis) og å ikkje være så framtung xD men men... Glede meg masse til å treffe den lille skatten!! <3
 
Hehe.. greit å lese at flere har det likt :) Her begynner jeg å bli litt smålei av disse plagene. Alt har gått fint hittil, men bekkenet er begynt å gjøre veldig vondt når jeg er ute og går, og magen er liksom litt "i veien" slik at jeg ikke får gjort alt jeg ønsker :)
MEN, igjen, det er jo ikke såå lenge igjen da! Jeg tenker at det er maks 5 uker! Tørr ikke håpe på at han kommer tidligere, sånn i frykt for å bli ekstremt lei på slutten :P 
Har lagt på meg 12kg hittil, det hjelper ikke såå mye på selvfølelsen, men de skal jo av igjen da :) 
Gleder meg ihvertfall veldig til å se junior :)
 
Jeg føler meg sprekkferdig sånn ca annenhver dag, så det går litt opp og ned, men gleder meg til å få den lille ut:-) Har 6 uker igjen og har gått opp 6 kg, så er jo ikke spesielt stor utenom magen, men den er i veien og bekkenet vil ikke alltid oppføre seg. Sover dårlig om natta pga dobesøk, og hver morgen ca ved 4 tiden begynner kynnerne med sterke menssmerter, så det blir lite søvn for tiden. Men, jeg skal ikke klage, for dette gjør jo at en gleder seg enda mer til å få treffe den lille!
 
He he he he he.... Dere har jo ikke gått opp noe mer enn det som er helt vanlig da :)

Prøv 30 kilo heller ;)  Det uten noe særlig snop, brus og andre kaloribomber ;) Da kan vi snakke om å føle seg tung i rævva :p 
Men de går jo av en eller annen gang, så er ikke noe jeg stresser med :)

At jeg er lei derimot, DET er ingen hemmelighet! ;) 
 
Denne gangen er jeg faktisk verken sliten eller lei, men tror det har mye med holdningen min å gjøre. 
Jeg prøver å se mot målet og premien, og fortrenger alt annet. Jeg har fått ALT av plager jeg ikke hadde forrige gang. Bekkenløsning, bekkenlåsning, lavt blodtrykk, lav blodprosent, kvalme mot slutten av svangerskapet, hypermesis i begynnelsen, hodepine fra helvete... MEN... jeg fokuserer heller på premien som kommer om ca 5 uker <3
 
Back
Topp