Sprekkeferdig allerede?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
33 uker nå, og jeg føler meg sprengt :P Har ikke så veldig stor mage, men det stikker og drar godt i magen. Føler meg ganske sprengt i ettermiddag. Tror ikke det er plass til mer :D gnaging opp i ribben, samtidig som det er press på blære. :P

Åhh eg er så glad eg ikkje kjenner meg igjen:p tihi høres ikkje særlig behagelig ut.. :( MEN eg er jo 31+3 i dag så eg må vel banke hardt i bordet:p noe du kan gjøre for at det føles bedre? Gå uten bh Fks?

Åhh eg er så glad eg ikkje kjenner meg igjen:p tihi høres ikkje særlig behagelig ut.. :( MEN eg er jo 31+3 i dag så eg må vel banke hardt i bordet:p noe du kan gjøre for at det føles bedre? Gå uten bh Fks?
Er periodevis. I går følte jeg meg lett som en fugl, og var på lang tur :D
Har vært så mye bevegelse og flytting der inne + tung lunch på jobben. Blir nok bedre. he he he :D

Er periodevis. I går følte jeg meg lett som en fugl, og var på lang tur :D
Har vært så mye bevegelse og flytting der inne + tung lunch på jobben. Blir nok bedre. he he he :D

Godt det bare er periodevis! Noe annet hadde nok ikkje vært særlig opmuntrene :p

Ja, jeg er ikke så voldsom stor heller, men føles ganske stramt i dag :p

Tatt i dag!

Vedlegg

• dsc00129jb8-1.jpg
    dsc00129jb8-1.jpg
    6,3 KB · Visninger: 41
Her er meg for ei uke siden... Føler meg heeeelt stappa (som tråden jeg skrev før i dag) :P

426424_10152654162025052_1249845324_n.jpg

Her er meg for ei uke siden... Føler meg heeeelt stappa (som tråden jeg skrev før i dag) :p

426424_10152654162025052_1249845324_n.jpg
Ja, jeg syns ikke det var den største gigamagen heller! :D Helt perfekt!

Back
Topp