Spreking

Mialille

Forumet er livet
Æ må si at æ e sprek. :) Æ har aldri i mitt liv vært flinkere å gå tur enn det æ e nu, etter at Julie kom til verden.
I dag har æ vært å gådd en laaang og god tur, i raskt tempo, i to tima. :)

Det e hærlig vær her i Alta, som det egentlig har vært siden leeenge før påske. Og alle utnytte seg av sola.
Akkurat nu sitt æ ute på trappa hjemme i solveggen, med p4 på, og nerde litt. :)
Tøtta ligg fortsatt og sover godt i vogna rett nedafor trappa. :)

Æ e glad i sola. :) Æ blir i så godt humør da. :)

SÅ BRA!!!

Skulle ønske eg kunne si det samme, men Bekkenet mitt setter en stopper for det[:(]

så flinke du e da. ein ekstra klapp på skulderen fra meg.[:)] e såååååå herligt me den solå. her skifte veret fra sol t regn, t snø og t sol igjen. i skrivandes stund e d sol. men nordavind, brrrrr kaldt ja.

ORIGINAL: Klesklypa

SÅ BRA!!!

Skulle ønske eg kunne si det samme, men Bekkenet mitt setter en stopper for det[:(]

stakkars deg, plages du med d enda. sende deg mangen klemmer og håpe du blir kvitt den sjiten.

ORIGINAL: karmøy

ORIGINAL: Klesklypa

SÅ BRA!!!

stakkars deg, plages du med d enda. sende deg mangen klemmer og håpe du blir kvitt den sjiten.

Det gjør æ også. :)
Det e godt å gå ute. Og man får så masse energi av det. :)
Og ungen e fornøyd. :)

ORIGINAL: karmøy

så flinke du e da. ein ekstra klapp på skulderen fra meg.[:)] e såååååå herligt me den solå. her skifte veret fra sol t regn, t snø og t sol igjen. i skrivandes stund e d sol. men nordavind, brrrrr kaldt ja.

Takk. ;)
Huff. Trasig med sånne skiftninge i været. Bruke å være sånn her også da. Men har vært heldig med været i det siste. :)
I sted va det 19 varmegrader i sola. :)

ORIGINAL: Sl0th

Leah ligger enda i vogna å sover ute. fikk mat kl 14.15 og sovnet av igjen.

Back
Topp