Spraybrun

panterinnen

Gift med forumet
Noen her som har prøvd det? lenge holder det? og er det veldig brunt de første dagene? sånn seriøst unormalt brunt?

Jeg har ikke tatt det men mamma gjorde det. Ble veldig brun første dagen, så litt over en uke begynte fargen å forsvinne og det var ikke det fineste. Hun vil ikke gjør det igjen bruker heller sjølbrunings krem.
Ei annen jeg kjenner hun tok det og dagen etter bada hun i klor og opps der var all farge borte [;)]

jeg har prøvd det,å det er ikke å anbefale!![&:] jeg sprayet i hendene mine å smørte i ansiktet å på hals å slikt.Først merket jeg ingen forskjell,men neste dag når jeg skulle på skola var jeg rett og slett helt gul!!så helt for j.... ut!!!!heh[&:]
Det går jo ikke an å vaske bort heller,flekkete ble det oxo,så dere kan tro jeg var flau en ukes tid i strekk....huffameg,det var ikke no koselig.
Men det kan jo være forskjell på sprayene da.Husker jeg kjøpte den på vita,men ikke hva den heter...[X(]

hehe må le litt her, har en venninne som prøvde det, såg faen ikke ut, ser i vertfall ikke naturlig ut. er i hvertfall det styggeste jeg har sett. da tror jeg heller jeg hadde klesset på meg litt brunkrem i stede.

ja men jeg tenkte jeg ikke skulle gjøre det selv.. gjøre det i en slik salong som gjør det for deg hvis dere skjønner?

Ja, det har jeg gjort. Fargen varte i ca en uke, og den første dagen jeg ble sprayet så jeg ikke ut, så skitten ut og ikke skulle du dusje samme dag, måtte helst vente en dag. Men da jeg dusjet dagen etter forsvant den overflødige fargen og det så ut som jeg hadde vært i syden...hehe. Syns det var helt greit, men litt dumt fordi hun dama som spraya meg sa aldri at jeg måtte løfte opp haken så jeg var ganske hvit på halsen i forhold til resten av ansiktet.

Men skal du ta det så gjør det et par dager før du skal noe, for da ser fargen mer natrlig ut[;)]

men jeg finner ikke en eneste plass som gjør det i nærheten liksom... utrolig irriterende... arrgh!!

Ja det var det hun gjorde og. på en salong.
Lykke til, håper du ikke angrer.
ORIGINAL: panterinnen

ja men jeg tenkte jeg ikke skulle gjøre det selv.. gjøre det i en slik salong som gjør det for deg hvis dere skjønner?

De som jeg skrev om og gjorde det på salong. Mamma fikk beskjed om å knutte nevene så brukte hun egen opp etterpå så det må du passe på at de ikke tar to ganger der for de ble brunere. Mamma har prøvd snart alle selvbrunings kremene og tror hun har funnet en som hun er veldig fornøyd med. Hadde prøvd det [:D]

Mamma og tante gjorde det før bryllupet mitt, og det ble kjempefint. jeg kunne ikke se at de ikke hadde vært i sola.

De gjorde det i Oslo da, her er det veldig mange sånne steder!

Lykke til!

M

jeg gjorde det på hudpleie salong, første dagen, så jeg ut som en stor og skitten bæsj, og dagene etter var jeg bare flekkete. ikke pent akkurat. Så skal det legges til at hun som gjorde det på meg var veldig og ung og typisk nyutdannet, og ikke så flink. "hmm, kan jo ta litt på den siden, og litt mer der..hmm. bare si stopp du altså!" - sonm jeg hadde bedre peiling på sånt enn hun.. så det er jo ikke sikkert alle er like dårlige? har prøvd det engang, og aldri igjen.

har gjort det etpar ganger. resultatet har blitt litt forskjellig...[&:]
Men jeg synes det er lett se det på de som har gjort det, fargen vil ikke kunne bli like fin som etter vanlig sol. Den er ofte mye gulere, og etter etpar dager når den forsvinner litt vil det være skjoldete rundt nesen. ser ikke så bra ut. [:'(]
Egentlig er den vel bare bra dagen etter du har sprayet deg!!
Vil vel egentlig ikke anbefale det. ta heller litt solarium eller selvbruningskrem.... [:)]

Jeg har gjort det selv og om du tar forhåndsregler og ikke sprayer på føttene og hendene så blir det jevnt og pent. Men på knokene,mellom fingre og tær blir det skjolder og du ser møkette ut. Har du prøvd den lotion til Natursan? Den er veldig fin og du får en rolig frisk farge. Jeg smører meg med den noen dager i uka og har en fin farge.

ORIGINAL: Anita20

hei. har lyst å gjør det før jul jeg også. å hvis jeg ikke tar helt feil, så gjør de det i askim?! ved østfoldbadet. kanskje på jaris?

Dem gjør det på bailine. Er ei som gjør det manuelt på deg der og som visstnok skal være kjempeflink!
Jeg skal gjøre det i morra og håper virkelig resultatet blir bra...

Fått beskjed om å ikke smre meg med noen krem i det hele tatt og skrubbe meg skikkelig godt...
Men dere som sier at jeg ikke må spraye meg på hender eller ftter, vil det ikke se dumt ut da???

Er spent på hvordan det blir i morra... Blir artig med knekt arm (greit, overdriver, er bare kravebeinet) og slikt.. hehe... Kan nok bli vanskelig å løfte armen da, men heldigvis så er det ei som gjør det på meg så hun får bare finne ut av det....

Skal rapportere om jeg ser j**** ut eller bra jeg [:D][:D]

Jupp da var det gjort da...
Er ganske fornøyd foreløpig men kan ikke vakse meg før halv to i NATT!!!
Hvor kjipt er det da.. trenger søvnen min. Kan visst ikke vente heller for da blir fargen stygg... artig...hehe...
Spent på hvordan jeg vil bli seende ut da, hun sa at masse farge kom til å bli borte så jeg lurer jo på om alt forsvinner selvfølgelig.. fordi jeg liker den je har nå.. er superbrun, aldri vært det før [:D][:D][:D]

da annbefaler jeg heller å kjøpe natusan sin holiday skin boby lotion.
den synest jeg var bra.

Jeg er suuuuuuuper fornøyd.. ble så bra når jeg dusjet.. flott farge [:)][:)]
Hun var kjempeflink hun som gjorde det...

Det kostet 390 Anita20. Du burde gjøre det hos Bailine. Jeg er iallefall superfornøyd.. aldri vært så brun..hehe [:D][:D]

Back
Topp