Spray.....

Cizza03

Forumet er livet
SPRAY:
Jeg starter med spray nå på torsdag=)) endelig i gang igjen=))
har fått samme beskjed som sist at kl. 08.00 og 20.00 skal jeg ta spray...
hva sjer om jeg tar den 10 min etter tiden?
Er det mulighet for å ta den kl.10.00 og 22.00???????????????
My lettere for meg å huske på de tiden enn 8...

Gjør ingen ting om du tar den 10 min etterpå engang i blandt[:)]
Eg var 1 time forsinka 3 ganger, men gikk bra det.
Du kan ta sprayen kl 10 og 22. Det e bare ett forslag de sette på klinikken.
Men det e viktigt at det går de timene mellom hver spray.
lykke til

10 min feil er helt greit, jeg gjorde somApple satte på mobilen min på kveldsdosen, da var jeg ikke noe særlig flink med tidspunkter gett, hadde full konytroll om morgenen både med sprøyte og spray, men etter arbeidstid så tok hjernen seg fri fra klokka get[8D]

ja jeg og hadde huske lapp på mobilen,

jeg valgte å ta den 8.30 og 20.30 hver dag, syns det passet bedre.
så du kan nok velge ja

Jeg sprayer 08.10 - 16.15 og 23.00.
Var det som passet best for meg og jobbsituasjonen[:)]

Takk for fine svar=))

Men ringte på St.Olavs og hun sa jeg måtte følge tidspunktet pga egguttaket[:@]
Er litt irritert for disse tidspunktene passer VELDIG DÅRLIG for min jobb situasjon...men,men...

Er så absolutt ikke fornøyd med de på sykehuset...de har lekt med følelsene mine hele tiden..
Og det er jo rart at de velger å gjøre ting så forskjellig...[:@]

Så dumt at du ikkje kunne bytta kl.slett.

Og så er det veldig synd at du ikkje er fornøyd med sjukehuset. Det er jo ein tøff prosess, så då er det godt å virkelig føla seg godt ivaretatt på sjukehuset.

Håpa da ellers går bra og masse lykke til med oppstart i måro[:)][:)][:)]

Er nåkk ikke fornøyd nei...off...jaja...[:@]

Rart at de gjør det så annerledes på St.Olav...rart at alt av komunikasjon skal skje via brev..man har lixom masse spm i en sånn prosess som dette......
Alt for mye venting...[:@]

Jaja...hadde jeg hatt penger hadde vi hoppet over på privat klinikk...men det er jo såå dyrt da...håper vi lykkes snart sammen m dere andre=))[:)]

Så rart. Jeg fikk bare beskjed om å spre spraydosene jevnt utover døgnet. Skulle spraye 3 ganger pr dag, så satte alarm på mobilen kl 7, 15 og 22 hver dag. Men om klinikken din har sagt du må følge de tidene de har satt opp så må du nok gjøre det...

Ja har ikke noe annet valg der nei BabyT...
Men skjønner ikke hvorfor de skal være så vanskelig..de har ikke vært lett å ha med å gjøre..
Å vi har valgt å holde dette for ossselv,så når man ikke har noen å snakke med så blir det ekstra tungt når klinikken ikke er greie å prate med..noen der har vært greie,men de som er det har jeg minst kontakt med...typisk...[:(]

Back
Topp