spray...

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Ja jenter da er det bare dager til jeg skal begynne på spray. Da dukker det opp spm.
Til helga skal jeg og mannen på hyttetur og da var planen at vi skulle ta ett par glass vin.
Nå skal jeg også starte opp på spray på fredag. Hvordan er det med alkohol og spray? Finner jo ikke noe som sier hverken det ene eller det andre i pakningsvedlegget.
Nå er det ikke er fylletur som er planen men ett par glass vin til kos.

Men sprøyter har jeg ikke rørt alkohol i det hele tatt. Men spray er ukjent. [>:]
Hva har dere praktisert? [8|]

Null alkohol når jeg begynnte på sprøyter. Men unnet meg et glass vin og to under spray..
Fikk beskjed fra klinikken om å leve som normalt. Men ingen flatfyll på meg da[8D]

Jeg har drukket alkohol under sprayingen! Men ikke når jeg har startet med spørytene...
Så jeg hadde ville kost meg med vin på hyttetur[:D]

Da koser jeg meg med ett par glass vin på hytta [;)]
Det er jo uansett kun de to første dagene på spray. Enda 17 dager uten alkohol etter det [8D]

Det første forsøket holdt jeg meg unna alt som het alkohol under hele perioden, mens denne gang har jeg bare levd som normalt.
Så jeg har tatt meg et glass vin når vi har vært ute og spist og på besøk. Men ingen grøftefyll, men drikker meg jo ikke full ellers heller så sånn sett ingen forsakelse [8D]
Har vært mye mer avslappa dette forsøket, mindre stress og mye mindre bivirkninger. Jeg har tro på at stress og sånt har innvirkning på kroppens fysiske helse og sjansene for å bli gravid. Så jeg mener det må være opp til hver enkelt hva man gjør, men har ingen tro på at et glass vin eller to har noe å si på resultat eller kvalitet på eggene.
Så kos deg på hyttetur og nyt vinglasset med god samvittighet! [;)]

ORIGINAL: Littlå

Null alkohol når jeg begynnte på sprøyter. Men unnet meg et glass vin og to under spray..
Fikk beskjed fra klinikken om å leve som normalt. Men ingen flatfyll på meg da[8D]

Samme her[:)]
Under første forsøket våres så begynte jeg med sprayen 23.desember,og da tok jeg noen glass vin i jula[:)]

Back
Topp