spray

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Jeg har ett par spm ang spray....

Hva er forskjellen på de forskjellige typer spray man kan ta?
Hvor mange dager går man på spray?

Forskjellen er rett og slett at det er forskjellige produsenter, innholdet og virkemåten er den samme. Noen klinikker bruker den ene, noen den andre, det kommer vel mest an på hvilket firma de har avtale med tenker jeg.

Det er vanlig å spraye fra rundt dag 21 i syklus, og frem til ettermiddagen før du setter eggløsningssprøyta. Total spraytid blir vel ca 5-6 uker, alt ettersom. Man sprayer hele veien mens man  bruker sprøytene, og de fleste stikker vel i 10-14 dager. Stikkingen begynner etter ca 3 uker på spray.

5-6 uker med spray ?? [&o] usj jeg misliker sterkt å få noe opp i nesa [:o]

Må si jeg ikke ser veldig frem til å begynne på spray - og ny runde med sprøyter.

MEN resultatet kan jo bli veldig bra da [:D] Takk for svar Ivara [:D]

ORIGINAL: 11Giggs

Må si jeg ikke ser veldig frem til å begynne på spray - og ny runde med sprøyter.

Samme her, bruker ikke nesespray hvis ikke jeg MÅ. [:'(]

Men, denne sprayen er ikke til å sammenlikne med vanlig nesespray heldigvis, det kommer mye mindre og strålen er ikke på langt nær så hard.

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: 11Giggs

Samme her, bruker ikke nesespray hvis ikke jeg MÅ. [:'(]

Men, denne sprayen er ikke til å sammenlikne med vanlig nesespray heldigvis, det kommer mye mindre og strålen er ikke på langt nær så hard.

Bruker overhodet ikke nesespray jeg. Er heller potte-tett i nesa [8D]
Regner med at hormonspray ikke er det samme som forkjølelsesspray [;)] Blir en liten stund før vi starter opp igjen, så får ett par mnd å forberede meg på.

Back
Topp