Spray og muskelsmerter..

Guria

Elsker forumet
Jeg begynte med sprayen min på torsdag i forrige uke. Fredag hadde vi en skikkelig travel dag på jobb, mye som skulle skje med lite personale. Så på lørdag da jeg våknet, hadde jeg en skikkelig knute i nakken. Tirsdag ringte jeg legen min for å høre om dette var en bivirkning av medisinen, eller om det var en tilfeldighet at jeg fikk nakkesmerter samtidig som medisinen blir tatt. Han mente det var en tilfeldighet..

Har dere andre som har tatt synarella, kjent noe til muskelsmerter?

Knuten min er enda i nakken, så jeg klarer ikke å jobbe.. så i morgen må jeg nok til legen for å få noe for det..[&:]

ORIGINAL: ElinR

nei jeg hadde ikke muskelsmerter...

Signerer denne, men jeg må bare tilføye at endel fastleger er temlig blanke når det gjelder prøverør og bivirkninger fra disse medisinene. Men det er vel ikke fult så dagligdags med slike ting enda da, men det er bedre å ringe fertilitetsklinikken. Men når jeg ringte angående øynene mine som hovnet opp så trodde de det kom av noe helt annet, helt til jeg snakket med sjefslegen på fertilitetsklinikken da, han kunne fortelle at han hadde vært borti det 3-5 ganger tidligere i en periode på over 20 år med prøverør. Så det kan være en sjelden bvirkning, hvet at noen har fått kolaps i ryggen av nesesprayen, en bekjent av meg - men om det var sprayen eller sprøytene kan jeg ikke si med sikkerhet.

ORIGINAL: twinanne

Signerer denne, men jeg må bare tilføye at endel fastleger er temlig blanke når det gjelder prøverør og bivirkninger fra disse medisinene. Men det er vel ikke fult så dagligdags med slike ting enda da, men det er bedre å ringe fertilitetsklinikken. Men når jeg ringte angående øynene mine som hovnet opp så trodde de det kom av noe helt annet, helt til jeg snakket med sjefslegen på fertilitetsklinikken da, han kunne fortelle at han hadde vært borti det 3-5 ganger tidligere i en periode på over 20 år med prøverør. Så det kan være en sjelden bvirkning, hvet at noen har fått kolaps i ryggen av nesesprayen, en bekjent av meg - men om det var sprayen eller sprøytene kan jeg ikke si med sikkerhet.

prolaps i ryggen av sprayen....????? neeeeeeeeeeeee, e d mulig då? litt skeptisk på den eg.[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

prolaps i ryggen av sprayen....????? neeeeeeeeeeeee, e d mulig då? litt skeptisk på den eg.[:)]

Hun var sykemeldt fra før rugingen og 3 uker fra egginsettingen også. Det som skjer her er vel egentlig ikke prolaps, men det blir så mye hormoner og det er kjent at de kan gi smerter i korsryggen. Og det kan nok være at hun har litt svakhet i ryggen fra før, selv om hun ikke har hatt slike problemer fra før. Men hun ble iallefall sengeligendes mer eller mindre da, og det 3. forsøket er jeg usiker på om hun har turt å gjenomføre, har ikke snakket med henne den siste tiden, for hun ble veldig deprimert og ville ikke snakke om dette her. Jeg tror hun har vært gjennom 3 forsøk uten resultat, med IVF.

ORIGINAL: VilSåGjerne

Hun var sykemeldt fra før rugingen og 3 uker fra egginsettingen også. Det som skjer her er vel egentlig ikke prolaps, men det blir så mye hormoner og det er jent at de kan gi smerter i korsryggen. Og det kan nok være at hun har litt svakhet i ryggen fra før, selv om hun ikke har hatt slike problemer fra før. Men hun ble iallefall sengeligendes mer eller mindre da, og det 3. forsøket er jeg usiker på om hun har turt å gjenomføre, har ikke snakket med henne den siste tiden, for hun ble veldig deprimert og ville ikke snakke om dette her. Jeg tror hun har vært gjennom 3 forsøk uten resultat, med IVF.

stemmer  sikkert det du skriver her altså................... min prolaps kom no uten hormonene så håper den forsvinner til forsøket starter igjen[:)]

På pakningsvedlegget til Synarella, står det at en vanlig bivirkning er muskelsmerter. Men fastlegen min mente at det da ville være generelle muskelsmerter og ikke på en konkret plass. Stemmer nok det du sier Twinanne, er ikke alt fastlegene vet. Han hadde aldri hørt om nesesprayen og brukte lang tid på å lete den opp i katalogen. Han mente jeg skulle ringe sykehuset om dette fortsatte. Men føler han sier litt mot seg selv da, for han poengterte jo at dette IKKE hadde med nesesprayen å gjøre, så da kan jo ikke sykehuset hjelpe meg i teorien..

Men nå er det skikkelig vondt.. mannen min har masert meg hver dag, har prøvd to forskjellige betennelsesdempende kremer og tatt smertestillende. Ingenting hjelper! Blir nok et lite legebesøk i morgen ja!

Back
Topp