Spray og blødning?

Lille Mille

Gift med forumet
Jeg med mine sykluser får jo TR på dag 34 (som regel), syklusen var jo kortere og mer normal før jeg begynte å klusse med pergoen [:'(] Men men, nok om det..

Så det jeg lurer på i dag er;

Kan jeg forvente å få synarela blødningen til samme tid som vanlig? Jeg hadde jo faktisk EL på spraystart dagen jeg (dag 20) [8|] Blir lutealfasen den samme som vanlig liksom, 12-14 dager? Hvordan var det for dere som hadde ustabile sykluser, når kom blødningen?

Hvis jeg da får blødning på dag 34 så betyr jo det at jeg er på 2 blødningsdag når jeg skal begynne på sprøytene. Kan man blø når man stikker? Klarer kroppen å produsere egg midt under en blødning liksom? Hmm [8|]

Ja, da kan dere se hva jeg ligger og grubler på [8|] Blir ikke klok av mine egne svar så da tenkte jeg at jeg kunne spørre dere [;)]

ANYONE?

Okidoki [;)] Får ringe inn når det nærmer seg spraystart da kanskje. [:)] Noen ganger så er det utrolig irriterende å ikke være "normal"!! [:@] Sykluser er noe dritt!

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha begynt å blø før jeg begynte på sprøytene, om ikke jeg hadde det måtte jeg ta en test for å utelukke at jeg var gravid. Gjør ingenting om du blør mens du stikker!!! Hos meg klaffa det med å få blødning tre dager før sprøytestart. Dette går nok bra vennen!! [:)][:)]

Takk tullis [;)] Kan ikke huske at de sa noe som helst om det når vi var der å fikk forklaring på alt sammen ser du.. [8|] Begynner jo også å bli lenge siden egentlig, 5 mai liksom. Ikke rart man glemmer da. [&:] Satser på at blødningen kommer ca til forventet tid iallefall da [:)]

Har hørt at blødningen kan være litt forsinket når man går på spray. Men hos meg kom den en dag før IKM.

Tusen takk for svar jenter [;)] Dere er så gode å ha når jeg lurer på både det ene og det andre [8D]

Back
Topp