Spray / hodepine

Tiks

Forelsket i forumet
Jeg har gått på suprecur i 2 uker og jeg har 2 uker igjen før oppstart med sprøyter. De siste dagene har jeg hatt ekstrem hodepine. Hjelper ikke med paracet heller. Fatter ikke hvordan jeg skal klare dette i 2 uker til.. Vet ikke hva jeg vil frem til med dette innlegget, men.. Synes veldig synd på meg selv :-)

Jeg sliter med dette hvert forsøk:-( grusomt. Jeg er delvis sykmeldt under sprayingen nå, og da klarer jeg å holde det noenlunde i sjakk, med å hvile masse og ikke stresse. Men noen dager er jeg sengeliggende med migrene-tendenser. Smertestillende hjelper ikke. Det hender det hjelper å bytte miljø og aktivitet ofte, gå tur, lese litt, lage mat, gå tur igjen... Og spise ofte... Sender deg gode tanker.

Jeg sliter med dette hvert forsøk:-( grusomt. Jeg er delvis sykmeldt under sprayingen nå, og da klarer jeg å holde det noenlunde i sjakk, med å hvile masse og ikke stresse. Men noen dager er jeg sengeliggende med migrene-tendenser. Smertestillende hjelper ikke. Det hender det hjelper å bytte miljø og aktivitet ofte, gå tur, lese litt, lage mat, gå tur igjen... Og spise ofte... Sender deg gode tanker.
Tusen takk for det! Ja, jeg skal prøve å få hvilt det jeg kan og være mer i aktivitet. Har stillesittende jobb foran pc, og det hjelper ikke på. Prøver å holde ut det jeg kan.

Husk å ta vare på deg selv! Det er ikke verdt å slite seg ut gjennom forsøk. Det har jeg prøvd.. Jeg var helt utslitt, i tillegg ble det negativt - og ingen takket meg for innsatsen jeg hadde lagt ned på jobben i denne perioden... Og veldig få forstår hva man går igjennom (heller ikke dem som evt vet om prosessen). God bedring:-)

Føler jeg kjenner meg igjen ! Drikk masse vann og sørg for å få deg så mye frisk luft som mulig ! Fjerner ikke smertene helt men det hjelper litt. God bedring :)

Takk for det! :-) i dag er faktisk formen litt bedre. Går veldig opp og ned. Føler det er opp og ned med humøret også. Men sånn er det vel sikkert for de fleste i denne situasjonen.

Back
Topp